Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Marta
Oferteo.pl
1
godzina
16 kwi 10:55
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
7
dni
23 kwi 13:56
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm. Co możemy dla Ciebie zrobić? W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając najskuteczniejszą metodę w zależności od grupy docelowej. W jaki sposób to zrobimy? Oto nasze kanały ...
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: przeprowadzenie ankiety telefonicznej
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: wysoka jakość obsługi
obsługa...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań handlowych - grupowe ubezpieczenia na życie....
|
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii, Obsługa mailowej platformy kontaktowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Obsługa zapytań i reklamacji konsumenckich (telefon, wiadomości mailowe) w sklai ok. 2000 kontaktów od klientów na msc. Branża - gastronomia sieciowa. Ważna jakość komunikacji i dostęność również...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to jesteśmy w stanie zapewnić Państwa przyszłym i...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka Kwaśniaka. Zatrudniamy 12 pracowników. Jedną z...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i wymogi określone...
|
SHEINTER CONTACT
Sheïnter Contact oferuje profesjonale usługi telesprzedażowe.
Nasze dziedziny to: Sprzedaż, Telemarketing oraz Obsługa klienta.
DZIAŁAMY W BRAZYLII, PORTUGALII I...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego...
|
WeTalking.pl
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych klientów realizujemy projekty w ruchu...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu nieustannie podnoszących swoje kwalifikacje operatorom, zaliczamy się do europejskiej...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma...
|
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
W ramach Interim Sales...
|
Liczba wyświetleń strony: 137 |