Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 2481749

Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych, PUM 6329,64m2, Warszawa

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
T●●●●●● L●●●●●●●●
Tel:
698 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
t●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
F●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na instalację odgromową

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Zakres zlecenia: wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych

Inwestycja: budowa budynku, oznaczonego symbolem symbolami „P5” i „P6” mieszkalnych wielorodzinnych z usługami, biurami, częścią handlową i garażami podziemnymi i infrastrukturą techniczną

PUM: 6329,64m2

Powierzchnia użytkowa garażu: 4954,84m2

Rodzaj prac do wykonania:
- kompleksowe wykonanie instalacji w zakresie;
1. instalacji elektrycznych, w tym;
- WLZ;
- Rozdzielnice główne i tablice energetyczne;
- Instalacja oświetlenia;
- instalacja siły i gniazd;
- instalacja wyłączania ppoż;
- oświetlenie zewnętrzne, terenowe;
- instalacje mieszkaniowe;
2. Instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych.
3. Instalacji teletechnicznych w zakresie;
- instalacja SSP i inst. oddymiania;
- instalacja DSO;
- instalacja domofonowa;
- instalacja RTV-SAT;
- instalacja CCTV;
- okablowanie strukturalne;
- detekcja CO.

Oferta powinna zawierać:
- całkowitą wartość oferty netto uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zakresu zlecenia,
- w ofercie powinny być uwzględnione wskazane w oddzielnym pliku dopuszczalne optymalizacje w stosunku do projektu,
- imię i nazwisko oraz numer telefonu i adres e-mail osoby wyznaczonej przez oferenta do kontaktu,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Oferenci winni spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do świadczenia usług w wykonywanej działalności,
- dysponować potencjałem osobowym, sprzętowym oraz posiadać doświadczenie w zakresie realizacji podobnych inwestycji.

Koszty sporządzenia oferty ponosi: oferent

Informacje dodatkowe: należy dokładnie zapoznać się z dokumentacją, stanowiącą załącznik do zaproszenia do zaproszenia oferty

Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: sierpień 2019r. – maj 2020r.

Termin płatności faktur częściowych/końcowej wynosi: minimum 30 dni liczonych od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego

Nr zapytania ofertowego: 2481749

 
Skontaktuj się z tym Klientem