Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
14
minut
14 gru 09:53
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
43
minuty
14 gru 10:22
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
godzina
14 gru 10:46
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. ...
Profesjonalne podejście do klienta,rzetelne wykonywanie postanowień kontraktu. Polecam współprace z tą firmą.
2
godziny
14 gru 12:13
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
4
dni
18 gru 10:42
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chcialbym umawiac agencje na spotkania lub inna konwersja nie chodzi...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych...
|
Nico-consulting
Nasza firma powstała w 2018 r wyniku przekształcenia jej w konkretny profil świadczonych dla państwa usług.
W Zakresie naszych usług oferujemy pełną pomoc dla firm oraz klientów indywidualnych i usługi tj.:
✔️ Pomoc w rejes...
|
SP CallCenter
Witam serdecznie ,
Szanowni Pańswto
Nasza firma zajmujesie profesjonalnym pozyskianiem Klienta.Posiadamy własne bazy , które wciąż aktualizujemy.Działamy głównie w obszarze Finanse Direct ale...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy...
|
Serwkomp.pl
Serwkomp.pl - jesteśmy bezpośrednim partnerem użytkowników indywidualnych, biznesowych, dostarczającym innowacyjne technologie i usługi informatyczne.
Serwkomp.pl jest profesjonalnym dostawcą rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa sieci i systemów IT. Wieloletnie doświadczenie oraz...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w...
|
IPTCC
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej...
|
Agencja reklamowa Format A4 Sp. z o.o.
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą
o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się
na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Sfera działań firmy to obsługa klienta.Zajmujemy się branżą od 2015. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to teren całego kraju. Angażujemy się w 100% w realizację...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką...
|
Liczba wyświetleń strony: 116 |