Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
42
minuty
30 lip 16:55
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: duże zarobki
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: skuteczne umawianie spotkań handlowych
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obdzwanianie bazy danych
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
Potrzebuję wsparcia call centre w obdzwanianiu bazy naszych klientów.
Działamy w branży rekrutacyjnej, potrzebujemy 4 telefonistów (4 dedykowane...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskanie klientów na usługi reklamowe, profit od...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:
Interesuje mnie minimum 140 zamówień w miesiącu, mam na myśli sukces sprzedażowy.
Na początek może być 40-50.
Docelowo minimum 140
Branża - dietetyka,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz masowych portfeli detalicznych. Posiadamy własne Call...
|
SP CallCenter
Witam serdecznie ,
Szanowni Pańswto
Nasza firma zajmujesie profesjonalnym pozyskianiem Klienta.Posiadamy własne bazy , które wciąż aktualizujemy.Działamy głównie w obszarze Finanse Direct ale również realizujemy projekty...
|
Gbrothers
Usługi dla cudzoziemców, zakładanie spółek, usługi księgowe, kompleksowa obsługa firm, administracja, kadry, zarządzanie, rozliczenia podatkowe, doradztwo, event marketing, imprezy integracyjne, incentive, budowanie zespołu, import export wszystkich towarów na zamówienie, pośrednictwo w sprzedaży sprzętu medycznego dla...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również...
|
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych to przede wszystkim pomoc dla Państwa biznesu.
Skupiamy się na tym, aby poprawić jakość Polskich firm.
W Naszej ofercie znajdują się takie usługi jak szeroko pojęty Marketing, Kampanie Reklamowe, Budowanie PR, Detektyw wewnętrzny*nowość*, Znajdowanie inwestorów/kupców/wspólników,...
|
Akme-Izabela Olszewska
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME poprzez nazwę obrało swój kierunek i misję działania.
Wspieramy...
|
Przedstawiciel Handlowy NETIA S.A.
Internet NO LIMITS tak szybki jak Twoje łącze już od 24,95zł/mc. Pakiet telefon NON STOP z INTERNETEM NO LIMITS już od 49,95zł/mc. Internet Mobilny już za 24zł/mc z opcją testową. Oferta skierowana do firm jak i osób indywidualnych....
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i zarządzania. Tworzymy strony www,...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym ...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki doświadczonym menadżerom oraz...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Liczba wyświetleń strony: 46 |