Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
2
godziny
7 wrz 11:17
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing ✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, ...
4
godziny
7 wrz 14:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
5
godzin
7 wrz 15:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
8
dni
15 wrz 12:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
13
dni
20 wrz 12:34
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Zakres zlecenia: call center
Termin skorzystania...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania...
|
Zlecę pozyskiwanie Klientów do biura rachunkowego, oferującego profesjonalne usługi księgowe, kadrowo- płacowe, a także specjalizującego się w doradztwie gospodarczym....
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: obsługa firm z branży finansowej
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: rozliczenie za każde umówione spotkanie
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Zlecę pozyskanie firmy/nowego kontrahenta.
Zadanie będzie polegało na zdobyciu kontaktu osoby decyzyjnej w danej firmie, pozyskanie kontraktu lub innego rodzaju możliwości współpracy.
Wszelkie szczegóły do ustalenia z zainteresowaną oferentem.
Termin skorzystania z oferty...
|
Zakres zlecenia: usługa telemarketingu
Specyfikacja:
- branża ubezpieczeniowa,
- klienci indywidualni,
- rejon - woj. wielkopolskie,
- umawianie spotkań.
Termin...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań handlowych
Teren: Kraków i okolice
Stawka: 60zł plus prowizja
Branża: gaz + energia
Termin skorzystania z...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: stała współpraca w zakresie telemarketingu / call center - na terenie kraju oraz UE
Termin...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Poszukujemy Firmy do telefonicznego umawiania spotkań handlowych.
Na początek współpracy oczekujemy 120 spotkań miesięcznie.
Termin...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów na:
- organizację imprez okolicznościowych,
- dostawę obiadów szkolnych, firmowych,
- dostawę produktów garmażeryjnych,
- prowadzenie bufetów szkolnych i...
|
Firma usługowa zajmująca się obsługą techniczną budynków na terenie Warszawy i okolic nawiąże współpracę z osobami fizycznymi i firmami w celu pozyskiwania klientów.
Wykonujemy roczne przeglądy budynków...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Dodatkowe informacje:
- Olsztyn i Trójmiasto,
- fotowoltaika, energia elektryczna.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Zakres zlecenia:
- umawianie spotkań handlowych,
- Klient dysponuje swoją bazą firm,
- branża import-eksport,
- oczekiwana ilość to 40-80 spotkań miesięcznie.
Termin...
|
Zlecę wykonanie usługi polegającej na telefonicznym umawianiu spotkań pod kątem kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych i dla firm.
Zależy mi, aby Firma wykonująca zlecenie dysponowała bazą klientów, jak również doświadczeniem....
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klientka korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Szukam call center do umawiania spotkań handlowych dla ubezpieczeń życiowych, grupowych.
Oczekiwana ilość spotkań...
|
Poszukuję Firmy, która umówi spotkania w sektorze energetycznym.
Interesuje mnie ok. 5-6 spotkań miesięcznie (konkretnych).
Płatność za każdy projekt/spotkanie, które się...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży kontrahenta,jesteśmy elastyczni oraz...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międ...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na konkretnego partnera.
Obsługa klientów odbywana jest za...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra złożona jest z osob które...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe treści na swoją stronę. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania i technologie zgodne z najnowszymi standardami sieciowymi.
Materiały na...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem wyróżniającym jest doświadczenie kadry oraz...
|
TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która szkoli...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych...
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty reklamowe, animacje 2d/3d, relacje z wydarzeń,...
|
Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
Oferujemy kompleksowe usługi Call Center dopasowane pod potrzeby klienta - projekty dedykowane.
Specjalizujemy się w projektach: Sprzedaż, Obsługa klienta, Badania telefoniczne, Bazy danych, Doradztwo i szkolenia, Infolinie oraz wszelkie "trudne" projekty.
Podejmujemy współpracę z klientami biznesowymi, firma została założona w 2010 roku. Działamy w...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz...
|
KEY.T
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej.
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem...
|
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnictwo itp.
✓ Mamy doświadczoną kadrę...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na masową skalę, przy zachowaniu...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania...
|
Liczba wyświetleń strony: 156 |