Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
10
godzin
2 sie 08:56
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
13
godzin
2 sie 11:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy: Infolinie/Biura Obsługi Klienta Rejestracja medyczna, telemedycyna Reklamacje, help desk Windykacja należności Back-office wspierający proces obsługowy Social ...
13
godzin
2 sie 11:36
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Pozyskiwanie Klientów B2B OZE
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Kontakt z klientem
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych jak i firm do zawierania umów z siecią Play
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Generowanie leadów sprzedażowych, cold calling
Termin rozpoczęcia...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy kolejnego CC do współpracy.
Zlecenie polega na sprzedaży suplementów. Ponowienie zamówienia. Zapewniamy bazy, szkolenie i opiekę. Rozliczamy się w atrakcyjnym...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy...
|
Saveadvisor
Call Center Saveadvisor, realizuje projekty związane ze sprzedażą usług sieci komórkowej PLAY, umawianie spotkań dla Doradców PLay, Doradców sprzedających energię elektryczną, programy...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku...
|
Łuktel Usługi Telekomunikacyjne
Nasza firma istnieje od 1998 roku świadcząc usługi związane z obsługą i budową systemów telekomunikacyjnych, oraz teleinformatycznych. Zdobyte certyfikaty, doświadczenie i profesjonalizm naszego zespołu specjalistów pozwolił nam zająć stabilną i wiarygodną pozycję na rynku...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem pracy.
Istniejemy na...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi...
|
"SOLARTIME" Sp. z o.o.
Solartime to prężnie rozwijającą się polską firmą, która od 10 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Gwarantujemy również 24 godzinny SERWIS zamontowanej instalacji.
Zajmujemy się instalacjami...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnictwo itp.
✓ Mamy doświadczoną kadrę trenerów i menadżerów,...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście, doświadczenie i zdobyta wiedza, gwarantują właściwe zastosowanie technologii...
|
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby reklamowe i wiele innych rzeczy, które wiążą się z rozwojem wizerunku firmy, kojarzeniem jej przez klientów oraz...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy:
Infolinie/Biura Obsługi Klienta
Rejestracja medyczna, telemedycyna
Reklamacje, help...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych...
|
Liczba wyświetleń strony: 11 |