Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 11941930

Zapytanie dla specjalisty od obsługi klienta, Kraków

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
G●●●●●●
Tel:
+48●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
g●●●●@●●●●●  pokaż
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia IT

Miejsce:    Kraków - powiat Kraków, Małopolskie

Zakres zlecenia: 1 Nadzorowanie systemu sieciowego WS Server 2016 STD -
2 Nadzorowanie routerów Vigor 3900 oraz USG FLEX 200
3 Przydzielanie dostępu do Internetu (wg potrzeb) ilość do 20 użytkowników
4 Hot-line dla Użytkowników MS Windows, MS Office 365 i starsze. Godziny zasadniczo 8-16. Problemy standardowe - VPN. Windows 10-11.
5 Nadzorowanie pracy sieciowych programów DraftSight oraz ABBYY FineReader 15 - helpdesk użytkowników
6 Obsługa systemu pocztowego MS Exchange 365 - 16 skrzynek, 16 użytkowników
7 Kontrola generowania logów na routerze brzegowym DrayTek Vigor
8 Wykonywanie backupu danych użytkowników - około 200 GB z file servera raz w tygodniu (obecnie kopia wykonywana „ręcznie”)

Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz

Nr zapytania ofertowego: 11941930

 
Skontaktuj się z tym Klientem