Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
16
minut
19 kwi 15:09
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze ...
25
minut
19 kwi 15:17
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania Marketingowe, Telesprzedaż oraz pełna Obsługa Biura Klienta. Jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb każdego klienta. Zapraszamy do kontaktu :) ...
2
godziny
19 kwi 17:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
6
dni
26 kwi 09:01
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Nastawienie na miłe przeprowadzenie rozmowy - jest to klient powracający.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: neurolog nfz
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: POZYSKIWANIE LEADÓW - tylko cc - branża...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Szukam firmy ,ktora pozyska cieple leady w okolicy miejscowosci w których...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Baza Alternatyw
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie przy organizacji Imprez Integracyjnych dla firm oraz grup zorganizowanych. Oprócz miejsca na zabawę(ławy z zadaszeniem, grill, ognisko, catering, dancing) oferujemy profesjonalnie przygotowane pole do gry w paintball, tor dla...
|
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi szkoleniami dla działów HR oraz marketingu.
Jako agencja...
|
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz...
|
FHU Dor-Fin Agnieszka Kruk
Jestem certyfikowanym coachem i trenerem rozwoju osobistego
międzynarodowej organizacji Johna Maxwella.
Zajmuję się life i business coachingiem.
Pomagam osobom przedsiębiorczym i ich zespołom osiągać cele
prywatne oraz biznesowe.
Z racji ponad 20-stoletniego doświadczenia menadżerskiego jestem
również mentorem i dzielę się...
|
Saveadvisor
Call Center Saveadvisor, realizuje projekty związane ze sprzedażą usług sieci komórkowej PLAY, umawianie spotkań dla Doradców PLay, Doradców sprzedających energię elektryczną, programy utrzymaniowe.
Posiadamy 40 stanowisk oraz profesjonalną kadrę menadżerską.Wyróżnia nas profesjonalizm i zaangażowanie w powierzone projekty.Efektywność oraz...
|
KT-TECH
Firma KT-TECH OD 8 lat zajmuje się profesjonalnym outsourcingiem sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży dla firm. Głównie realizujemy projekty dla: branży Energetycznej, Gazowej, Telekomunikacyjnej i Ubezpieczeniowej oraz z zakresu marketingu internetowego. Nasz zespół to: grupa...
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i...
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia,...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem rozwiązań dedykowanych z branży IT oraz prowadzeniem działań marketingowych. Nasze realizacje...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę...
|
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie zamówień
Generowanie...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z...
|
Liczba wyświetleń strony: 12 |