Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
17
minut
12 sty 13:07
Jesteśmy na rynku od 2011 roku. Nasza specjalność to outsourcing, Infolinia obsługowa i sprzedażowa (informacyjna, techniczna, windykacja należności, pozyskiwanie klienta), na terenie Mazowieckie. ...
Współpracę oceniam na duży plus. Moja opinia wynika z profesjonalnego podejścia do realizacji zlecenia.
18
minut
12 sty 13:08
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Klienci...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: osoby prywatne, firmy
Informacje od Klienta: jesteśmy Call...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
jesteśmy Call Center, które aktualnie szuka...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
jesteśmy Call Center, które aktualnie szuka Partnera/Podwykonawcy do realizacji kampanii z branży OZE.
Zapraszam...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry,
jesteśmy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Znajomość przemysłu...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Jesteśmy zainteresowani współpracą w zakresie sprzedaży usług księgowych i rekrutacji stałych ( nie jesteśmy...
|
Meble Krajewski
Meble Krajewski jest jedną z największych firm branży meblowej w regionie, działającą od 1995 roku. W swojej ofercie posiadamy: szafy wnękowe z drzwiami przesuwanymi lub uchylnymi, szafy wolnostojące z dowolnym przeznaczeniem, zabudowy i meble kuchenne, meble biurowe, biurka, regały, lady, szafki, komody, stoły oraz inne funkcjonalne produkty...
|
Infocall Polska sp z o.o.
Działamy w branży od 2021 roku.
Nasza specjalność to leadowanie spotkań dla handlowców, telemarketing,
Obsługujemy Klientów na terenie całej Polski.
Zależy...
|
Your IT
Jesteśmy firmą dostarczającą zaawansowane usługi IT klientom na terenie całego kraju. W naszym zespole znajdują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą popartą niezliczonymi certyfikatami takich firm jak Microsoft, Cisco, IBM, HP, Juniper, CheckPoint, Redhat, VMware, Oracle etc....
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów instytucjonalnych stworzyliśmy ofertę abonamentową, w skład której wchodzą szeroko...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych,
-...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie.
Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z...
|
Evetel
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące.
*Menadżerowie z...
|
Jesteśmy na rynku od 2011 roku. Nasza specjalność to outsourcing, Infolinia obsługowa i sprzedażowa (informacyjna, techniczna, windykacja należności, pozyskiwanie klienta), na terenie Mazowieckie.
...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być...
|
Liczba wyświetleń strony: 8 |