Szukam serwisu komputerowego, laptop Dell, Mierzyn
Justyna
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
- potwierdziliśmy e-mail
- zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań
Dane kontaktowe
- Klient:
- D●●●●●● K●●●●●●●●
-
- Tel:
-
517●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
d●●●●@●●●●●
pokaż
- Firma:
- K●●●●●●●●
Skontaktuj się
z tym Klientem
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla serwisów komputerowych
Miejsce: Mierzyn - powiat policki, Zachodniopomorskie
Rodzaj urządzenia: laptop
Marka urządzenia: DELL
Model urządzenia: Latitude E5450
Problem z urządzeniem: błąd aktualizacji
Dodatkowe informacje od Klienta:
- laptop nie uruchamia się każdorazowo, losowa ilość przyciskania power przycisku – jak już jest logo Dell i reaguje na F2 do BIOSu lub F12 na boot menu to i tak zwykle pokazuje komunikat BOOT GUARD VERIFIED DXE THAT IS FAIL SYSTEM WILL SHUTDOWN PRESS ANY KEY,
- jedyna prawidłowość, to odłączenie baterii od płyty i podłączenie – wtedy i to nie za pierwszym razem jest możliwe wejście do BIOS lub przejście do boot menu (zwykle jednorazowo),
- zaobserwowałem, że jest to wymuszone złą datą i godziną (CMOS po wyjęciu baterii),
- wystartowałem nawet pendrive z nowym BIOSem, ale po restarcie laptop umarł, zamiast zacząć upgrade,
- stwierdziłem, że wersja BIOS na płycie to A06 (jak udało mi się wejść do BIOS), a na stronie Dell pod ten STAG mamy A23, a nawet A24 – A24 nie chciała mi wystartować z boot menu – bios upgrade z usb pendrive,
- testowałem laptopa bez dysku, a więc wykluczam jego awarię lub wpływ.
Termin realizacji: jak najszybciej
Nr zapytania ofertowego:
10451264