Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
50
minut
2 mar 13:17
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
50
minut
2 mar 13:17
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów na:
- organizację imprez okolicznościowych,
- dostawę obiadów szkolnych, firmowych,
- dostawę produktów...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: sprzedaż usług i produktów firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: telefoniczne pozyskiwanie Klientów biznesowych
Informacje dodatkowe: opłata za klienta
Termin skorzystania z oferty:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Biuro nieruchomości zleci umawianie spotkań.
Termin skorzystania...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie klientów załatwionych przez marketing na spotkania
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- dział marketingu zdobywa zapytania od klientów, którzy chcieliby przetestować bezpłatnie usługę. Należy ich skutecznie umówić jak...
|
Zlecę umawianie spotkań biznesowych dla doradców biznesowych sieci komórkowej.
Dokładnie interesuje mnie kontakt z firmami.
Firmy - klienci z min. 2 numerami.
Umowa obecnego operatora musi kończyć się w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin...
|
Szukam call center do umawiania spotkań handlowych dla ubezpieczeń życiowych grupowych oraz indywidualnych.
Oczekiwana ilość spotkań to 2-3 spotkań dziennie w rejonie Wielkopolski.
Zaplanowany okres kampanii od stycznia 2017r.
Proszę o oferty.
W sierpniu na podobne...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Zlecę profesjonalne pozyskanie Firm w celu późniejszej obsługi przez nas.
Jesteśmy firmą z branży budowy hal i konstrukcji stalowych.
Termin skorzystania z...
|
Zlecę poszukiwanie usług zarządzania nieruchomościami.
Interesują wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, budynki mieszkalne prywatne lub nieruchomości komercyjne biurowe, handlowe albo magazynowe.
Korzystna prowizja od podpisanej umowy.
Możliwość stałej współpracy.
Termin skorzystania z oferty...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- telemarketing,
- branża finansowa,
- kredyty dla...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Firma poszukuje callcanter do umawiania spotkań ws. ubezpieczeń komunikacyjnych flotowych
Termin...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra złożona jest z osob które pracowały w globalnej...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na konkretnego...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W Olsztynie. Obecnie...
|
TomBit Tomasz Sańczyk
Głównym celem naszego zespołu jest dostarczenie Klientom kompleksowych rozwiązań technicznych, służących ochronie mienia. Nie straszne są nam żadne zlecenia, np. montaż i uruchomienie systemu alarmowego oraz monitoringu w obiektach nie podłączonych do sieci elektroenergetycznej, czy też montaż fotopułapek do rejestracji kradzieży drzewa lub nielegalnego...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż sklepu na autorskim silniku (żadne darmowe przerobione osCommerce - od...
|
Genesis Trade
Firma składa się z kilku oddziałów, które charakteryzują się różnymi kwalifikacjami i funkcjami. do działań naszej firmy należą m.in. :
- Obsługa firm w zakresie public relations
- przygotowywanie akcji marketingowych i promocyjnych
- Tworzenie produktów promocyjnych niedostępnych w Polsce
- zakup i brandowanie produktów w tym...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni,...
|
ATLE Marcin Til
Nasza firma jest przedsiębiorstwem wielobranżowym oferującym usługi związane z:
1. Roboty budowlane związane z:
- wykonaniem remontów mieszkań, lokali;
- wykonanie elewacji i robót ociepleniowych
- realizacja robót...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.).
- Konsultacje w zakresie...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 258 |