Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1016877

Zlecę remont instalacji CO, m.in. wymiana ok. 241szt. zaworów termostatycznych, Warszawa

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
B●●●●●● K●●●●●●●●
Tel:
22 ●●● ●● ●●  pokaż
E-mail:
b●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
S●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na instalacje grzewcze

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Zakres zlecenia: remont instalacji CO polegający na wymianie zaworów termostatycznych i odcinających grzejnikowych w hotelu w Warszawie

Rodzaj prac do wykonania:
a) dostawa i montażu zaworów termostatycznych RLV-P dn 15 Danfoss + głowice termostatyczne RA 2996 Danfoss + śrubunek na gałązkach zasilających dla każdego grzejnika,
b) dostawa i montażu na gałązkach powrotnych zaworów kulowych odcinających dn 15 + śrubunek dla każdego grzejnika,
c) demontaż, oczyszczenie i ponowny montaż istniejących kryz przy wymienianych zaworach w instalacji,
d) wspawanie 8 odwodnień w węźle cieplnym DN 20,
e) wymiana zaworu podpionowego + rewizja g-k ,
f) przemalowanie gałązek w miejscach uszkodzonej farby,
g) wywóz i utylizacja zdemontowanych rur i zaworów.

Zestawienie ilościowe:
Ad. a) zaworów termostatycznych RLV-P dn 15 + głowice termostatyczne RA 2996 + śrubunek – ok. 241szt.,
Ad. b) zaworów kulowych odcinających dn 15 + śrubunek – 241szt.,
Ad. d) odwodnienia w węźle cieplnym zawór kulowy gwintowany PN 16 ze złączką do węża średnica DN 20 – 8szt., rura stalowa DN 20 + kształtki - 16mb,
Ad. e) zawór podpionowy TA – 1szt. (sprawdzenie typu na budowie), demontaż zabudowy g-k i wstawienie rewizji g-k o wymiarach 50 x 50cm,
Ad. f) farba do rur CO – 20 litr (kolor istniejący).

Informacje dodatkowe:

Wizja lokalna oferenta jest konieczna w celu poprawnej wyceny.

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na roboty i materiały, na urządzenia obowiązuje gwarancja producenta, nie krótsza niż 24 miesiące.

Roboty będą prowadzone w czynnych obiektach. Harmonogram prac, a szczególnie głośnych prac i uciążliwych należy każdorazowo uzgodnić z dyrekcją hotelu. Prace porządkowe muszą być wykonywane każdego dnia. Przewiduje się, że prace głośne będą mogły być wykonywane w godzinach 10.00-17.00 oraz oferta będzie zawiera fakt wykonywania prac w godzinach nocnych i weekendy.

Do oferty Wykonawca załączy kalkulację roboczogodziny (brutto – z narzutami bez VAT) do wykonywania ewentualnych prac dodatkowych.

Przewidywany termin wykonania: maj-lipiec 2017r., po sezonie grzewczym

Ofertę w wersji papierowej należy złożyć: w siedzibie Zleceniodawcy do dnia 1 marca 2017r. do godz. 12.00

Nr zapytania ofertowego: 1016877

 
Skontaktuj się z tym Klientem