Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
3
minuty
16 lis 10:22
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
minuty
16 lis 10:23
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy doświadczoną firmą, działamy od kilku lat w branży. Świadczymy usługi takie jak: 1) Telemarketing 2) Generowanie leadów 3) Bazy danych Proponujemy współpracę przy wyszukiwaniu oraz ...
Współpraca dotycząca telemarketingu przebiegła pomyślnie. Polecam
7
dni
23 lis 17:02
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Zakres zlecenia: usługi call center
Dodatkowe informacje: umawianie spotkań przez customer service, Klient preferuje kontakt...
|
Usługa: generowanie leadów pompy ciepła
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Witam, poszukuję partnera który będzie umawiał spotkania/pozyskiwał leady sprzedażowe do klientów zainteresowanych spotkaniem w sprawie instalacji fotowoltaicznej lub montażu pompy ciepła. Proszę...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Język...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry.
Zlecę usługę umawiania spotkań z funduszami inwestycyjnymi lub inwestorami, inwestującymi lub finansującymi małe i średnie projekty mieszkaniowe w...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Przy aktualnych cenach prądu wzrosło zainteresowanie klientów biznesowych na fotowoltaikę. Kampania ma na celu sprawdzić bazy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań handlowych. Temat sprzedaż...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, Sprzedaż produktów i usług
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
credit assistance
W ofercie mamy BANKOWE kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, dla firm i osób fizycznych oraz pozabankowe pożyczki bez...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z...
|
Tuenergia
Jesteśmy innowacyjną firmą nakierowaną na dobro klienta i jakość świadczonych usług. Jako broker usług fotowoltaicznych skupiamy oferty wielu sprawdzonych wykonawców instalacji PV, którzy gwarantują wieloletnie doświadczenie monterskie i bogate portfolio. Nasz model biznesowy zapewnia...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp....
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami. Zestawiając nasze doświadczenie oraz kompetencje uznaliśmy że jesteśmy w stanie zapełnić tą lukę. Nasze wartości i przekonania odzwierciedlone...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact...
|
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi szkoleniami dla działów HR oraz marketingu.
Jako agencja...
|
TomBit Tomasz Sańczyk
Głównym celem naszego zespołu jest dostarczenie Klientom kompleksowych rozwiązań technicznych, służących ochronie mienia. Nie straszne są nam żadne zlecenia, np. montaż i uruchomienie systemu alarmowego oraz monitoringu w obiektach nie podłączonych do sieci elektroenergetycznej, czy też montaż fotopułapek do rejestracji kradzieży drzewa lub...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT "skrojone" na miarę...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni co jest naszym atutem. Dodatkowe...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B...
|
Jesteśmy doświadczoną firmą, działamy od kilku lat w branży.
Świadczymy usługi takie jak:
1) Telemarketing
2) Generowanie leadów
3) Bazy danych
Proponujemy współpracę przy wyszukiwaniu oraz...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności...
|
Liczba wyświetleń strony: 27 |