Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
2
minuty
22 cze 20:56
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc. ...
2
godziny
22 cze 22:58
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r. Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk. Specjalizujemy się w obsłudze kampanii telemarketingowych realizowanych dla sektora ...
Caf Call Sp. z o.o. sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Wykazuje się elastycznością, profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do realizacji powierzonych jej zadań. Duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje pracowników, pozwalają osiągać zamierzone cele. Szczególnie cenię sobie zaangażowanie, wysokiej jakości obsługę i otwartość na zmiany. Nasza współpraca przebiega sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego też z całym przekonaniem rekomenduję firmę Caf Call Sp. z o.o. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
9
godzin
23 cze 06:53
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
15
godzin
23 cze 12:03
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Naszym targetem są osoby, które mogą skorzystać z programu Czyste...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zła...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: WSTĘPNA WINDYKACJA MIĘKKA
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Generowanie leadów zainteresowanych...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, zbieranie leadów, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuję firmy tworzącej leady pod ubezpieczenia:
- na życie indywidualne
- grupowe...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w...
|
KCS
Komputerowe Centrum Serwisowe, jesteśmy młodą leczy dynamicznie rozwijającą się firmą z zakresu obsługi biurowej oraz informatycznej. Świadczymy swoje usługi w celu usprawnienia i pomocy w działalności innych firm. Zajmujemy się zarówno wspieraniem działu informatycznego (również...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na...
|
Poziom7
CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi "cloud-computing". Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości....
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
Współpracujemy z...
|
Conectus Sp. z o.o.
Conectus to przede wszystkim projekt realizujący przedsięwzięcia za zakresu Brand Creating. W naszym portfolio mamy wiele zrealizowanych projektów, które dzisiaj mają wymierną i dużą wartość materialną.
Conectus to projekt outsourcingu całego procesu...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro...
|
"4everNet" Sp. z o.o.
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje całą Polskę.
Ważne jest dla nas zadowolenie...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem...
|
Infocon.Sp. z o.o.
Teleoperator.com to gotowe środowisko sprzedażowe składające się z systemu internetowego, bazy danych firm do których można dzwonić oraz opcjonalnie telemarketerów gotowych do...
|
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym...
|
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym...
|
Działamy w branży od 2021 roku.
Nasza specjalność to leadowanie spotkań dla handlowców, telemarketing,
Obsługujemy Klientów na terenie całej Polski.
Zależy nam, aby nasi Klienci byli zadowoleni z oferowanych przez...
|
Liczba wyświetleń strony: 8 |