Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 8619909

Kompleksowe wykonanie zewn. inst. kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wody, Tarnowskie Góry

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● M●●●●●●●●
Tel:
665●●●●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
O●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na instalacje sanitarne

Miejsce:    Tarnowskie Góry - powiat tarnogórski, Śląskie

Rodzaj zlecenia: kompleksowe wykonanie zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji kanalizacji sanitarnej i wody wraz z włączeniem do istniejących przyłączy (bez instalacji zewnętrznej gazu)

Usługa: wraz z materiałem

W zakresie prac:
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowe z projektowanego pawilonu stacji oraz ścieki przemysłowe z projektowanej myjni automatycznej i wpięcie do istniejącej studni,
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z powierzchni zadaszonych oraz z nawierzchni podjazdów i chodników i wpięcie do istniejących studni,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej zasilającej pawilon stacji i myjnie samochodową i instalacji do podlewania trawników,
- montaż urządzeń dostarczonych przez inwestora - separator myjni, osadnik myjni, zbiornik retencyjny myjni i inne.

Informacje dodatkowe:
- wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i przepisami branżowymi oraz BHP, warunkami przyłączeniowymi,
- po stronie zleceniobiorcy - wszystkie materiały niezbędne do wykonania prac, armatury, uzbrojenia oraz zabezpieczenia wykopów, ewentualne urządzenia odwadniające wykopy, przeciski/przewierty, uruchomienia urządzeń, odtworzenia po pracach na stanu pierwotnego,
- w zakresie wykonawcy jest uzyskanie stosownych zgód na realizacje prac od właścicieli sieci oraz powiadomienia o rozpoczęciu prac, uzyskanie ewentualnego nadzoru inwestorskiego oraz uzyskanie protokołów odbioru od właścicieli sieci, uzyskanie ewentualnych zgód na zajęcie pasa drogowego wraz z wymaganymi opłatami i wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej zgodnej ze standardem w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej.

Terminy:
- planowany termin rozpoczęcia prac - lipiec 2022r.,
- zakończenie po 4 tygodniach lub do ustalenia.

Nr zapytania ofertowego: 8619909

 
Skontaktuj się z tym Klientem