Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
30
minut
22 mar 18:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: Dodawanie do bazy szwalni
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Potrzebujemy najprostszą usługę wykonywania telefonów do szwalni w celu...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Zlecimy sprzedaż usług B2B oraz obsługe klienta. Szukamy zespołu od 6...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukuje...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Interesuje nas opcja wyłącznie w modelu Success Fee, poprzez złe doświadczenie z firmą, z którą wcześniej współpracowaliśmy. Zapłaciliśmy...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: - umawianie spotkań, fotowoltaika
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nawiązanie współpracy w...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, Instytucje
Wymagania dodatkowe: Witam,
Posiadamy na ten moment własne Call...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla pracodawców i osób kierujących zespołami. Prowadzimy również szkolenia...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center naszej firmy. Call-Master obsługuje infolinie i serwisy...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych (e-marketing, e-PR, Social...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to...
|
S8 S.A.
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której...
|
Nuvano Sp. z o.o.
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie.
Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż:
motoryzacja, CFM, OZE, ubezpieczenia, finanse i bankowość, telekomunikacja, transport i...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i przepakowywanie produktów w...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach...
|
Anovo Polska Sp. z o.o.
Anovo Polska Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej sprzętu elektronicznego (drukarki, telefony, tablety, modemy/routery i wiele innych), a portfolio naszych usług obejmuje również zarządzanie zwrotami oraz kompleksową logistykę. Grono naszych klientów stanowią najwięksi światowi producenci, jak również firmy o...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów. Sprawia to, że prowadzone przez nas...
|
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i innych potrzebnych...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i wymogi określone...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Liczba wyświetleń strony: 9 |