Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
15
minut
23 lut 14:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
50
minut
23 lut 15:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
4
godziny
23 lut 18:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań pod ubezpieczenia grupowe w firmach zatrudniających powyżej 10 osób
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dotarcie do kilku konkretnych grup docelowych z informacją o 2 podobnych produktach, aby rozważyli zakup hurtowy.
Przykładowi odbiorcy:
- przychodnia weterynaryjna prowadząca sklep
- salon strzyżenia zwierząt (salon groomerski)
- lokalny sklep zoologiczny
Ter...
|
Zlecę usługę Call Center do sprzedaży zdalnej dla klientów indywidualnych gazu ziemnego i energii elektrycznej.
Płatne tylko za sukces.
Teren sprzedaży cała...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Klient zleci telemarketing, poszukiwanie klientów w branży bankowość, finanse, kredyty dla firm i osób prywatnych z województwa lubelskiego
Usługa: telemarketing
Klient korzysta...
|
Poszukuję Firmy Call Center, która podjęłaby się sprzedaży produktów cyfrowych dla edukacji.
Zapewnimy
- wysoką prowizję,
- bazę,
- materiały elektroniczne,
- specjalistyczne szkolenie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług Call Center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę wykonanie usługi pozyskiwania kontraktów i zleceń, na obróbkę mechaniczną stali, na zasadzie Call-Center.
Na początek posiadamy własną bazę Firm.
Należy dotrzeć do osób odpowiedzialnych za składanie zamówień w w/w zakresie, uzyskać zgodę na przesłanie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- Klient szuka oferty regularnych kampanii telemarketingowych,
- cel - generowanie leadów dla zespołu doświadczonych specjalistów,
-...
|
Poszukujemy Call Center do realizacji projektu sprzedażowego opartego na funduszach unijnych.
Dzięki współpracy z licznymi podmiotami gospodarczymi mogliśmy stworzyć koncepcję działalności, która może pomóc zarówno lokalnym przedsiębiorcom, jak również firmom na terenie całego kraju.
Termin skorzystania z...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: spotkania z prywatnymi weterynarzami, klinikami weterynaryjnymi i...
|
Zlecę firmie typu call center umawianie spotkań.
Branża finansowa.
Termin skorzystania z oferty, w ciągu 3...
|
Poszukuję call center lub outsourcingu mailowego do sprzedaży usługi finansowej na zasadach success fee (prowizja od zawartej umowy).
Grupa docelowa to fundacje i...
|
Zlecę umawianie spotkań na rozmowy handlowe z Klientami.
Firma zajmuje się nowatorskim projektem inwestycyjnym oraz kredytami dotowanymi z EU.
Teren umawianych spotkań na terenie...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań dla doradców...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczn...
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia, włącznie z ogólnopolską...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferu...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności.
Jeżeli zainteresowała Państwa nasza...
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i zarządzania. Tworzymy strony www, sklepy internetowe, opracowujemy i obsługujemy kampanie wizerunkowe i promocyjne w Internecie (pozycjonowanie, ppc,...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie ko...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, przygotowanie i wdrażanie pomocnych narzędzi i...
|
Liczba wyświetleń strony: 290 |