Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
24 sty 21:45
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas ...
Bardzo wysoki poziom świadczonych usług. Szybka reakcja i znakomity kontakt !! serdecznie polecam jako firmę godną zaufania do współpracy
1
minuta
24 sty 21:45
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
1
minuta
24 sty 21:46
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku. Nasza specjalność to call / contact center. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Ważne jest dla nas zadowolenie Klientów. Zapraszamy do współpracy. ...
10
godzin
25 sty 08:09
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski. Branża, w której się specjalizujemy to CallCenter. Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszych usług. ...
15
godzin
25 sty 13:16
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
2
dni
27 sty 11:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam skutecznie działać w niemal każdej dziedzinie. Na bieżąco rozwijamy się i szukamy dogodnych rozwiązań dla naszych Klientów. ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Generowanie ok.100-200 leadów w segmencie fotowoltaika w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy osoby lub firmy do przeprowadzenia „próbnej” kampanii telemarketingowej.
Cel: pozyskanie sponsorów na konkurs dla dzieci i młodzieży.
Bazę...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: zapotrzebowanie na obsługę infolinii, Warszawa
Region dostawy: woj. mazowieckie, Warszawa (kod pocztowy: 00-605), Warszawa
Usługa: obsługa infolinii
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż OZE
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić...
|
Infocon.Sp. z o.o.
Teleoperator.com to gotowe środowisko sprzedażowe składające się z systemu internetowego, bazy danych firm do których można dzwonić oraz opcjonalnie telemarketerów gotowych do pracy w Państwa imieniu (dzwonienie może realizować Państwa pracownik lub dowolny teleoperator...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów. Sprawia to, że prowadzone przez...
|
WiTech Web & IT Management
Oferujemy szeroki zakres usług kompleksowo obsługujący prezentację i działalność Firmy w internecie.
Specjalizujemy się w projektach o podwyższonym zaawansowaniu technicznym.
Realizujemy zadania związane z...
|
ALTEL Hieronim Jochimiak
Zajmujemy się instalacją:
- central telefonicznych
- systemów alarmowych
- monitoringu wizyjnego
- sieci strukturalnych
- anten TV
- wzmacniaczy GSM
- telefonia IP
Jesteśmy jedną z...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów...
|
Golden Mean Agency Joanna Łukianiuk
Nasza firma oferuje usługi w nawiązywaniu kontaktów handlowych pomiędzy firmami polskimi oraz polskimi i zagranicznymi. Nasze działania polegają na pozyskiwaniu klienta/dostawcy, usługach call...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych klientów wymiernych...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i...
|
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem. Indywidualne podejście do klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak...
|
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje...
|
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski.
Branża, w której się specjalizujemy to...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania rynkowe i...
|
BVT to spółka akcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku z siedmioletnim doświadczeniem. Przez ten czas wypracowaliśmy własne schematy pracy, które w optymalny sposób pozwalają nam...
|
Liczba wyświetleń strony: 31 |