Bartek
Oferteo.pl
1
minuta
21 gru 14:29
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań. Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center. Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadczenie zarówno w kontaktach B2B jak i B2C. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje oraz gotowi zrealizować nawet najbardziej niestandardowe ...
5
minut
21 gru 14:33
Jestem Wirtualnym Asystentem. Zdalnie wspieram firmy i osoby prywatne w rozwoju. Piszę teksty, które zatrzymują czytelnika na dłużej. Wykonuję post produkcję audio/video, transkrypcje i napisy do ...
Baaaaaaaardzo dziękuję! Efekt końcowy taki jak oczekiwałam. Termin wykonania usługi doskonały. Przed terminem !!! Kontakt z Panem Markiem perfekcyjny. Jestem bardzo zadowolona. Usługi godne polecenia.
11
minut
21 gru 14:39
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, organizacje
Wymagania dodatkowe: Infolinia musi działać 24 h/7
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, organizacje
Wymagania dodatkowe: Infolinia musi działać 24h/7.
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Sprzęt ochrony indywidualnej, jak...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: Linia interwencji kryzysowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umiejętność doradztwa osobom poszkodowanym, skrzywdzonym, wskazanie odpowiedniej drogi formalnej ,opieka telefoniczna (mentalna...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Chodzi o telefoniczną obsługę procesu zamówienia certyfikatu dla małych i średnich firm. Do CC trafi człowiek po wypełnieniu formularza - będziemy znali kilka szczegółów. Trzeba będzie doprecyzować...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: produkty w...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: zalezy mi na dotarciu do jak najwekszej puli podmiotów mających problem z opóźnieniami w płatnościach bądz z...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Nie mam firmy
Termin...
|
Obsługa Płatności
Specjalizujemy się w obsłudze firm, które z różnych powodów borykają się z brakiem terminowego wpływu należności za świadczone usługi czy sprzedane towary. Naszymi Klientami są firmy, które nie mają systematycznej kontroli należności z prawdziwego zdarzenia a raczej zrywy w momentach trudnych.
Świadczymy usługi...
|
High Sales
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta.
Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących,
wychodzących oraz w oparciu o takie kanały jak:
LiveChat
E-mail
SMS
ROZWIĄŻEMY PROBLEMY
TWOJEJ FIRMY
Bo wiemy...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od 2010 roku budujemy i prowadzimy z sukcesem sklepy...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania leadów.
Realizujemy...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług...
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami. Zestawiając nasze...
|
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadczenie zarówno w...
|
Jestem Wirtualnym Asystentem. Zdalnie wspieram firmy i osoby prywatne w rozwoju. Piszę teksty, które zatrzymują czytelnika na dłużej. Wykonuję post produkcję audio/video, transkrypcje i napisy do filmów, które można potem użyć jako wpis na bloga....
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Daleko nam do tradycyjnego call center. Nie stosujemy sztywnych regułek, skryptów i innych wyuczonych na pamięć sformułowań. Tworzymy zespół kilku doświadczonych specjalistów ds. sprzedaży z dedykowanym project...
|
Obsługujemy kampanie wychodzące (outbound) czyli aktywną telesprzedaż, badania efektywności działań marketingowych, preferencji i opinii klientów. Kampanie przychodzące (inbound) takie, jak infolinia i helpdesk. Dodatkowo zajmujemy się windykacją należności, umawianiem...
|
Oferujemy usługi w zakresie:
- pozyskiwania klientów
- umawiania spotkań
- wsparcia sprzedaży
- działań telemarketingowych
- obsługi infolinii przychodzącej
- weryfikacji i tworzenia baz kontaktów
- obsługi czatów i komunikatorów
- wynajmu...
|
Oferujemy usługę przyjmowania zgłoszeń telefonicznych oraz wprowadzania danych do...
|
Na zlecenie przeprowadzimy akcję telemarketingową o dowolnej tematyce. Sprzedaż,...
|
Dla Ciebie poprowadzimy:
Infolinię informacyjną: najlepsze źródło informacji na temat oferty Twojej firmy
Infolinię obsługową: kosztowo uzasadniona alternatywa dla Działu Obsługi Klienta
Infolinię techniczną: fachowe...
|
W ramach usług outsourcingowych nasz call-center może zaoferować Państwu następujące rozwiązania:
- Wirtualne biuro, usługi telefoniczne i asystenckie
- Infolinia - contact-center - biuro obsługi klienta
- Przyjmowanie reklamacji
- Usługi „...
|
Usługi noszenia użytków zielonych, tereny podmokłe, ciężkie warunki. Dla nas nie ma przeszkody. Cena 180-200zl/ha wszystko zależy od...
|
Posiadamy 25 wolnych stanowisk.
Możemy utworzyć grupę sprzedażową, która będzie liczyła 50 konsultantów.
Mamy...
|
Proponujemy Państwu szereg usług naszego telefonicznego centrum obsługi klienta
W najniższych cenach oraz najwyższą jakością !
UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
To kluczowy etap przedsprzedażowy - zleć to zatem PROFESJONALISTOM a Twoja sprzedaż wzrośnie.
Proponujemy umawianie spotkań...
|
Firma We Talking to call center które tworzy zespół menagerów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie
Dla naszych klientów realizujemy projekty w ruchu wychodzącym i przychodzącym. W szczególności polecamy projekty związane z umawianiem...
|
Marek to solidny i godny zaufania partner do współpracy.
Proaktywny, zawsze pomocny, wszystkie zlecenia realizował przed czasem!
Z czystym sumieniem polecam.
Marek Opaska
|
Baaaaaaaardzo dziękuję! Efekt końcowy taki jak oczekiwałam. Termin wykonania usługi doskonały. Przed terminem !!! Kontakt z Panem Markiem perfekcyjny. Jestem bardzo zadowolona. Usługi godne polecenia.
Marek Opaska
|
Liczba wyświetleń strony: 8 |
Oferteo sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51-57/102A
50-559 Wrocław
NIP: 899-269-34-75
KRS: 0000347252
REGON: 021182878
Biuro Obsługi Klienta odpowiada
na Państwa pytania w dni robocze
od 9:00 do 17:00
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.
© 2008 - 2021 Oferteo.pl