Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
35
minut
11 wrz 10:24
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
3
dni
14 wrz 15:15
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Wykonywanie połączeń do jednostek medycznych i zbieranie zamówień.
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań z klientami b2c na sprzedaż fotowoltaiki
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: obsługa w języku...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Nawiażę współpracę z firmą...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
TTC Training and Telemarketing Center - Mateusz Jemczura
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą,...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w realizację przekazanego...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia.
Oferowane przez nas usługi obejmują szeroko pojęte pozyskanie...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje know - how w realizacji projektów polskich i...
|
Your IT
Jesteśmy firmą dostarczającą zaawansowane usługi IT klientom na terenie całego kraju. W naszym zespole znajdują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą popartą niezliczonymi certyfikatami takich firm jak Microsoft, Cisco, IBM, HP, Juniper, CheckPoint, Redhat, VMware, Oracle etc....
|
Halo Polska sp. z o.o.
Nasza firma oferuje szereg usług związanych z telemarketingiem oraz infolinią. Centrum obsługiwane jest przez doświadczonych operatorów i telemarketerów zapewniając najwyższą, jakość świadczonych usług. Dysponujemy w pełni wyposażonymi, nowoczesnymi stanowiskami, dzięki...
|
Debesis
W ramach działalności wykonujemy systemy obsługi klienta, centrale telefoniczne, usługi telekomunikacyjne.
Realizujemy zlecenia od 2012.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru całej Polski. Zależy...
|
Milord Michał Lorkowski
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe.
Świadczymy...
|
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń podchodzą z zapałem i energią. Na czele zespołu stoi kobieta która wywodzi się z branż...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozys...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 70 |