Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 4075011

Potrzebna firma do utrzymania czystości, 3 budynki, Szczecin

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● U●●●●●●●●
Tel:
918●●●●●●  pokaż
E-mail:
b●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
W●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na sprzątanie mieszkania

Miejsce:    Szczecin - powiat Szczecin, Zachodniopomorskie

Zakres zlecenia: utrzymanie czystości nieruchomości w Szczecinie

Zakres prac (m. in.):
- zamiatanie klatek schodowych - 5 razy w tygodniu,
- mycie klatek schodowych i poręczy - 1 raz w tygodniu,
- mycie okien na klatach schodowych (otwieranych) - 3 razy w roku,
- bieżące mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, pomieszczeń ogólnodostępnych i balustrad schodów,
- utrzymanie w należytym porządku tablic ogłoszeniowych na klatkach, wieszanie ogłoszeń Zarządcy oraz usuwanie nieaktualnych ogłoszeń, ulotek i informacji zamieszczanych na tablicach bez zgody Zarządcy lub zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej,
- mycie lamp oświetleniowych na klatkach schodowych, piwnicach i pomieszczeniach ogólnodostępnych - 2 razy w roku,
- bieżące sprzątanie powierzchni ogólnodostępnych w garażach - 1 raz w miesiącu,
- mycie bram garażowych, czyszczenie odwodnień liniowych - 4 razy w roku,
- utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów przyległych do budynków w granicach danych nieruchomości,
- codzienne sprzątanie chodników, dróg wewnątrzosiedlowych, dziedzińców, parkingów i terenów zielonych w obrębie nieruchomości wspólnej,
- codzienne sprzątanie komory śmietnikowej i miejsca gromadzenia odpadów komunalnych,
- usuwanie w okresie zimy śniegu, błota i lodu z chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych, dziedzińca i szczególnie dokładnie z podjazdów do garaży, usypywanie go w pryzmy i posypywanie w/w powierzchni piaskiem i solą dostarczoną przez Zamawiającego,
- zawiadomienie Zarządcy o rażących i uporczywych wypadkach naruszenia przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego polegającego na zakłócaniu spokoju i porządku, dewastacji i niszczenia mienia Wspólnoty,
- dostarczanie mieszkańcom korespondencji i zawiadomię,
- drobna konserwacja - bieżące kontrolowanie i sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania punktów świetlnych w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku i wymiana żarówek (koszt żarówek obciąża Wspólnotę), bieżące kontrolowanie stanu nieruchomości i powiadamianie Zarządcy o zauważonych usterkach i uszkodzeniach.

Wielkość zlecenia: 3 budynki

Termin:
- składanie ofert do 19.06.2020r.,
- rozpoczęcie prac od 1.08.2020r.

Oferty: z okolic Gryfino-Szczecin

Nr zapytania ofertowego: 4075011

 
Skontaktuj się z tym Klientem