Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
4
minuty
9 paź 13:37
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzystamy umożliwiają nam obsługę projektu, według ...
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- Klient chce dotrzeć do firm powstałych w ostatnim półroczu,
- Klient oferuje usługi księgowe + umieszczanie ofert firm w...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: obsługa w języku węgierskim
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z...
|
RAMLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Co robimy:
-drukujemy i projektujemy w 3D
-tworzymy strony WWW, strony wizytówkowe (landingpage), sklepy internetowe
-projektujemy wizytówki, ulotki, plakaty
-zdjęcia 360 (nieruchomości, wirtualny spacer, wirtualny kokpit)
-latamy i nagrywamy dronem w...
|
Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
Oferujemy kompleksowe usługi Call Center dopasowane pod potrzeby klienta - projekty dedykowane.
Specjalizujemy się w projektach: Sprzedaż, Obsługa klienta, Badania telefoniczne, Bazy danych, Doradztwo i szkolenia, Infolinie oraz wszelkie...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje. Nasi pracownicy to...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach....
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min....
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych profili na rynku...
|
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych...
|
Liczba wyświetleń strony: 51 |