Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
18
minut
15 kwi 15:41
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzystamy umożliwiają nam obsługę projektu, według ...
42
minuty
15 kwi 16:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
20
godzin
16 kwi 11:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: dzwonic za ogłoszeniami
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: informowanie o ankiecie i telefoniczne wypełnianie ankiet, baza placówek oświatowych zgłoszonych do programu, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: szkoły podstawowe
Wymagania dodatkowe:
- call center do 1000 placówek oświatowych (nasz baza...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemedycyna
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, Obsługa mailowej platformy kontaktowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Obsługa zapytań i reklamacji konsumenckich...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: Generowanie leadów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Rozliczenie na zasadzie...
|
Usługa: obsługa infolinii, obsługa centrum medycznego
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Potrzebujemy CC głownie do...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż ściśle według naszego schematu. Jesteśmy otwarci na wszelkie rady i sugestie, dopiero po kilku tygodniach owocnej współpracy.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:
- Klient jestem przedstawicielem branży finansowej,
- Firma Klienta zajmuje się inwestycjami, ubezpieczeniami oraz kredytami,
-...
|
Usługa: obsługa infolinii, mail, chat
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Chcielibyśmy...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i rzetelności.
Jeżeli zainteresowała Państwa...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników komputerów w ich codziennej...
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty reklamowe, animacje 2d/3d, relacje z wydarzeń, filmy instruktażowe,...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów oraz outsourcingu IT.
Jedną z kluczowych kompetencji jes...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników
-Ubezpieczeń samochodów, domów, czy...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy...
|
Nico-consulting
Nasza firma powstała w 2018 r wyniku przekształcenia jej w konkretny profil świadczonych dla państwa usług.
W Zakresie naszych usług oferujemy pełną pomoc dla firm oraz klientów indywidualnych i usługi tj.:
✔️ Pomoc w rejestracji spółek i działalności gospodarczych.
✔️ Działania negocjacyjne...
|
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby reklamowe i wiele innych rzeczy, które wiążą się z rozwojem wizerunku...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia...
|
Klub Przedsiębiorcy
Klub Przedsiębiorcy:
Klub kontaktuje przedsiębiorców, inspiruje ich do współpracy, wzajemnego wsparcia, rekomendowania produktów i usług.
Zaprasza na bankiety biznesowe oraz spotkania networkingowe.
Organizuje prelekcje, wykłady ekspertów oraz szkolenia, eventy, konferencje i seminaria.
Pomaga zwiększać wartość...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem,...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to jesteśmy w stanie zapewnić...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego projektu i Klienta podchodzimy indywidualnie,...
|
Interim Sales Managers
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając...
|
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów...
|
Liczba wyświetleń strony: 76 |