Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
7
godzin
3 lis 07:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: rozmowa z osobami które zgłoszą infomacje o zdarzeniu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chodzi o okresowy odbiór informacji od osób, które w oparciu o publikację prasową pomogą ustalić sprawców - przyczyny zdarzenia jakim jest pożar zakładu
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
1. Firmy działające na Podkarpaciu, istniejące minimum 12 miesięcy.
2. Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa.
3. Branże produkcyjne i usługowe, ze szczególnym uwzględnieniem lotniczej i...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:
Poszukuję CC do projektu sprzedażowego - kampania wychodząca. Projekt związany z nowymi technologiami....
|
Usługa: obsługa infolinii, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: prowadzenie ośrodka...
|
Usługa: generowanie leadów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
Klient składał wcześniej podobne zapytanie, kontakt do Klienta miały firmy:
- Sanmarks sp. z o.o.,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k.
Spółka Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k. została założona w 2016 roku. W 2017 roku przejęliśmy Ideal Contact Center, które działa na polskim rynku usług outsourcingowych kontakt center od roku 2013. ICC pierwsze kroki stawiało razem budując...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą własnych projektów sprzedażowych.
Obecn...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem rozwiązań dedykowanych z branży IT oraz prowadzeniem działań...
|
Anovo Polska Sp. z o.o.
Anovo Polska Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej sprzętu elektronicznego (drukarki, telefony, tablety, modemy/routery i wiele innych), a portfolio naszych usług obejmuje również zarządzanie zwrotami oraz kompleksową logistykę. Grono naszych klientów stanowią najwięksi światowi...
|
Finspektrum Piotr Walczuk
Gwarantujemy ze swojej strony profesjonalne podejście do klienta, kompleksową obsługę przy jednoczesnym dbaniu o wybór najodpowiedniejszej oferty. Poprzez szczegółowy proces analizy każdego przypadku, wykorzystując wiedzę na temat ciągle zmieniających się preferowanych profili na rynku pożyczkodawców, nie...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń...
|
Active Telecom Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych,...
|
Agencja reklamowa Format A4 Sp. z o.o.
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą
o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się
na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt telefoniczny i dla tego wychodzimy do Państwa z inicjatywą która dla nas sprawdziła się w 100%. Jeśli chcą Państwo...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam 2-letnie doświadczenie ,oraz własny sprzęt.Firma działa od 01 09 2013...
|
Biznesport.pl
BiznesPort.pl (http://biznesport.pl)
Innowacyjna agencja interaktywna, specjalizująca się w projektowaniu, budowaniu oraz promocji i reklamie (SEO/SEM, PR, ATL/BTL, marketing etc.) portali i serwisów internetowych, platform biznesowych, a także świadczeniu pionierskich rozwiązań, efektywnie uzupełniających systemy...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 85 |