Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 157088

Firma zleci wyposażenie kuchni w ośrodku wypoczynkowym

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
D●●●●●● H●●●●●●●●
Tel:
512 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
p●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
C●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla dostawców mebli do jadalni

Miejsce:    Radków - , Dolnośląskie

ZAPYTANIE OFERTOWE

"Stworzenie unikalnej oferty wypoczynku dla dzieci i młodzieży poprzez rozbudowę Campu w Radkowie" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 1 Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw. Działanie 1.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw. Schemat 1.1.D1 Dotacje inwestycyjne dla MŚP zwiększające atrakcyjność turystyczną regionu. Podschemat 1.1.D1.a Projekty inwestycyjne zwiększające atrakcyjność turystyczną regionu (z wykluczeniem projektów z zakresu tworzenia centrów pobytowych EURO 2012)
Firma CHRIS zaprasza do składania ofert na:
- wyposażenie kuchni.
Miejsce realizacji zamówienia: ośrodek wypoczynkowy.

Terminy realizacji zamówień:
- do 15 styczeń 2011r.
Warunkiem udziału w postępowaniu są:
1. dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
2. zaświadczenie lub opinia z banku o posiadaniu środków finansowych lub posiadaniu zdolności kredytowej z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne na kwotę nie niższą niż: 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia,
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym („zalacznik_nr_4”),
7. Zaparafowany wykaz i standardy jakościowe wyposażenia („zalacznik_nr_5”), które muszą zostać uwzględnione w sporządzonej ofercie. Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. W przypadku odwołania się przez zamawiającego w opisie przedmiotu do znaku towarowego, bądź źródła pochodzenia, przyjmuję się, że zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry dotyczące jakości i funkcjonalności. W tym zakresie wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach przedstawiając karty katalogowe potwierdzające zachowanie parametrów. Wymagane jest posiadanie autoryzacji serwisowej na proponowane wyposażenie.
Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją inwestycji. Ceny należy podać w PLN w rozbiciu na: cenę netto, brutto oraz podatek VAT (kwoty oraz stawka podatku).
Dokumentacja do utworzenia oferty (formularz ofertowy, załączniki 1,2, 3, 4, 5) będzie przesłana potencjalnym oferentom po wysłaniu przez nich e-maila na adres: •••••••••••••@•••••.•••.••
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
1. Cena - 40% (podstawa „formularz_ofertowy”).
2. Gwarancja – 35% (podstawa „zalacznik_nr_1”) dotyczy gwarancji na wykonane zamówienie ponad gwarancję standardową wynikającą z przepisów prawnych. Punktacja w załączniku.
3. Doświadczenie, potencjał i opinia firmy – 15% (podstawa – „zalacznik_nr_2”) pozwalające jej rzetelnie zrealizować projekt oraz dotrzymać terminów realizacji inwestycji wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu i terminów ponoszenia wydatków. Punktacja w załączniku.
4. Warunki płatności – 10% (podstawa „zalacznik_nr_3”) dotyczą terminów płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę. Punktacja w załączniku.
Kryterium - Cena
C = (C min / C of) * 100 pkt. - gdzie:
C min - najniższa cena wśród złożonych ofert
C of - cena danej oferty
C - ilość przyznanych punktów za kryterium „cena” danej oferty
Kryterium - Gwarancja
G = (G of / G max) * 100 pkt. - gdzie:
G of - zaoferowane czasy gwarancji w danej ofercie
G max – najdłuższe czasy gwarancji wśród złożonych ofert
G - ilość przyznanych punktów za kryterium „gwarancja” danej oferty
Kryterium – Doświadczenie, potencjał i opinia firmy
D = (D of / D max) * 100 pkt. - gdzie:
D of – wskaźniki dotyczące danej oferty
D max – najwyższe wskaźniki wśród złożonych ofert
D - ilość przyznanych punktów za kryterium „doświadczenie, potencjał i opinia firmy” danej oferty

Kryterium – Warunki płatności
W = (W of / W max) * 100 pkt. - gdzie:
W of – wskaźniki dotyczące danej oferty
W max – najwyższe wskaźniki wśród złożonych ofert
W - ilość przyznanych punktów za kryterium „warunki płatności” danej oferty
Sumaryczna ilość punktów uzyskanych przez oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
S = (C × 0,40) + (G × 0,35) + (D × 0,15) + (W × 0,10)
Gdzie: S - suma uzyskanych punktów, C - punkty z kryterium „cena”, G - punkty z kryterium „gwarancja”, D - punkty z kryterium „doświadczenie, potencjał i opinia firmy”, W – punkty z kryterium „warunki płatności”.
Punkty liczone są z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i zaokrąglane według ogólnych zasad matematycznych.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.
Miejsce i sposób składania oferty:
1. osobiście: ośrodek wypoczynkowy,
2. pocztą,
3. e-mailem.

Termin składania ofert: do 29.10.2010 do godziny 18.00 (decyduje data i godzina wpływu oferty).
Rozstrzygnięcie procesu wyboru oferty odbędzie się w terminie 05.11.2010 godz. 12.00. Wyniki rozstrzygnięcia zostaną przekazane do wiadomości wszystkim oferentom drogą mailową w terminie do 10.11.2010. Wyniki zostaną opublikowane również na stronie internetowej zamawiającego.

W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty zamawiający dokonuje wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Może to być jeden z wykonawców, który złożył ważną ofertę w ramach postępowania lub dowolnie wskazany przez zamawiającego z zastrzeżeniem spełnienia wszystkich kryteriów i warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

Szczegółowych informacji i wyjaśnień na temat przedmiotu zamówienia udzieli konsultant.

Nr zapytania ofertowego: 157088

 
Skontaktuj się z tym Klientem