Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy...
TeleSell Sp. z o.o.
Dzień dobry !!
Jesteśmy profesjonalną, cenioną marką wspierająca firmy z różnych branż na zasadzie outsourcingu usług call center. Do każdego Klienta i projektu podchodzimy indywidualnie, aby jak najlepiej...
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu marketingu i zarządzania. Tworzymy strony www, sklepy internetowe, opracowujemy i obsługujemy kampanie wizerunkowe i...
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla...
UAB be.voxx
be.voxx to wielojęzyczne centrum obsługi klienta, które obecnie świadczy aktywne usługi w ponad 25 językach z naszych siedzib w Niemczech,...
I-Call Center
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci otrzymują od...
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, bezpośrednio...
Natalia C
Firma Mikrotech S.A. powstała w lutym 1990 roku w Krośnie. Obecnie zatrudnia ponad 900 osób i należy do największych i najszybciej rozwijających się firm usługowo-handlowych w południowo -...
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy doskonale odnajdują się w swoich rolach. W pracy kierujemy się zasadą: „całość firmy to...
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz...
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych i smartfonów,...
sadas
Firma Biznesgift.pl zajmuje się drukiem materiałów poligraficznych jak: banery, wizytówki, ulotki, papier firmowy, katalogi, teczki ofertowe. Wykonujemy usługi aplikacji foli na różnych materiałach, obiektach i pojazdach.
Wykonujemy również spersonalizowane strony internetowe, dopasowane do zapotrzebowania klienta.
Kolejną...
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i przepakowywanie produktów w opakowania zbiorcze, detaliczne,
- przygotowywanie zestawów promocyjnych,
- usługi Call Center...
Grupa Eko Invest Sp. z o.o.
Dopasowujemy nasze działania do strategii przedsiębiorstw różnych branż. Wzmacniamy wizerunek, rozpowszechniamy brand oraz pozyskujemy odbiorców na towary i usługi. Jesteśmy przy tym niezwykle skuteczni. Nie boimy się stawianych przed nami wyzwań. Nasze call center...
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o skomplikowanych strukturach wewnętrznych lub...