Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
1
minuta
11 gru 23:50
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
minuta
11 gru 23:51
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: Umawiane spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie 20 spotkań /tygoniowo na fotowoltaikę.
Woj.śląskie.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznych
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Osoby pewne siebie, zaangażowane. Praca w biurze.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Obdzwanianie listy moich...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Firma musi pozyskać klientów na panele fotowoltaiczne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: docelowo współpraca na zasadach success fee, nie odrzucamy innej formy współpracy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: model współpracy na...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy Call Center zainteresowanego współpracą w poszukiwaniu klienta zainteresowanego Termomodernizacją, który będzie spełniać wymogi...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Media System Sp. z o.o.
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call...
|
Evetel
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta.
Specjalizujemy się w projektach obsługowych (Infolinii, Badań Rynku), umawiania spotkań, generowanie...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące.
*Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy...
|
Tuenergia
Jesteśmy innowacyjną firmą nakierowaną na dobro klienta i jakość świadczonych usług. Jako broker usług fotowoltaicznych skupiamy oferty wielu sprawdzonych wykonawców instalacji PV, którzy gwarantują wieloletnie...
|
Multipomoc sp. z o.o.
Rozpoczęliśmy działalność od 2016. Zajmujemy się zagadnieniami z zakresu pogotowia komputerowego, stron internetowych, informatyki.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru Warszawy, Legionowa. Realizujemy nasze usługi...
|
Przedstawiciel Handlowy NETIA S.A.
Internet NO LIMITS tak szybki jak Twoje łącze już od 24,95zł/mc. Pakiet telefon NON STOP z INTERNETEM NO LIMITS już od 49,95zł/mc. Internet Mobilny już za 24zł/mc z opcją testową. Oferta skierowana do firm jak...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności...
|
Liczba wyświetleń strony: 21 |