Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 11687673

Utrzymanie czystości wewn. i na zewn. budynku i kompleksowe utrzymaniem terenów zielonych, Wrocław

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● S●●●●●●●●
Tel:
509●●●●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
L●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na sprzątanie Biur

Miejsce:    Wrocław - powiat Wrocław, Dolnośląskie

Zakres zlecenia: poszukiwana firma na utrzymanie czystości i terenów zielonych, utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz kompleksowe utrzymanie terenów zielonych

Rodzaj prac:
1. 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa i piątek zamiatanie klatek schodowych, codzienne mycie posadzki na mokro na poziomie wejścia, czyli od wejścia do I piętra (bez korytarza - mieszkania lokatorów) przy windach i skrzynkach pocztowych oraz mycie posadzek w wiatrołapach, czyli wejść do garażu na parterze i w piwnicy, oraz zbieranie śmieci z terenów zielonych, jezdni, chodników, dróg dojazdowych, parkingów, podjazdów, pieszo ciągów, osłon śmietnikowych.
2. Codzienne mycie kabin dźwigu z użyciem środków zapachowych,
3. Mycie 2 razy w miesiącu (w dniach wyznaczonych) klatek schodowych ze stopniami, balustradami oraz korytarzy i drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania z użyciem środków zapachowych, mycie schodów zewnętrznych 3szt. (przy wejściach do wszystkich trzech klatek oraz do lokalu usługowego - stomatologia).
4. Mycie klatki schodowej (bez bocznych korytarzy) raz w tygodniu tj. w każdy czwartek tygodnia; mycie wraz z zamiataniem pod wycieraczkami mieszkańców w korytarzach dwa razy w miesiącu podczas mycia klatek schodowych.
5. Mycie raz na kwartał lamperii pomalowanych farbami zmywalnymi.
6. Wycieranie kurzu oraz ścieranie na mokro ze skrzynek listowych, poręczy, grzejników, zdejmowanie pajęczyn ze ścian klatek schodowych, a także pomieszczeń wspólnego użytku.
7. Mycie raz na kwartał okien z obu stron na klatkach schodowych i pomieszczeniach ogólnego użytkowania, bieżące utrzymanie w czystości drzwi wejściowych na klatkę schodową i do pomieszczeń wspólnych.
8. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku - ogłoszeń, plakatów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zarządcy.
9. Bieżący przegląd tablic informacyjnych na klatkach schodowych (umieszczanie informacji dla mieszkańców oraz ściąganie informacji nieaktualnych).
10. Codzienne zamiatanie chodników, pieszo ciągów, podjazdów oraz całego placu (w razie potrzeby).
11. Wycieranie kurzu, zdejmowanie pajęczyn ze ścian klatek schodowych, skrzynek na listy, grzejników - w miarę potrzeb.
12. Dbałość o należyty stan pomieszczeń osłon śmietnikowych tj. umieszczanie zalegających worków do odpowiednich kontenerów, jeśli są pozostawione luzem, zamiatanie w razie potrzeby pomieszczeń osłon śmietnikowych i wrzucenie małych gabarytów tj. kartonów, małych mebli itp do podstawionych pojemników do selektywnej zbiórki.
13. Dezynfekcja pomieszczeń śmietników - mycie na mokro posadzki oraz użycie środków dezynfekujących 2x w roku (w miesiącu. marzec i październik).
14. Bezzwłoczne powiadomienie Zarządcy nieruchomości o wszelkich uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych w budynku i innych.
15. Skuteczne doręczenie mieszkańcom zawiadomień i korespondencji przekazywanej przez Zarządcę (materiałów informacyjnych, aneksy, umowy, upomnienia itp.).
16. Wywieszanie flag Państwowych w ilości 3szt. przy wejściach do klatek schodowych w święta i uroczystości oraz urzędowych obwieszczeń przekazywanych przez Zarządcę.
17. Pora zimowa - we wszystkich dniach tygodnia usuwanie śniegu, błota pośniegowego, lodu z powierzchni wydzielonej - chodników i dojść do osłon śmietnikowych na całej szerokości, zapobiegać gołoledzi na chodnikach i wjazdach do garaży oraz usuwanie śniegu od skrzynek elektrycznych przy klatkach schodowych i zrzucanie śniegu z tych skrzynek, czynności wykonywane będą poprzez posypywanie powierzchni piaskiem i solą wraz z zabezpieczeniem odpowiedniej ilości, przy ciągłych lub intensywnych opadach śniegu w pierwszej kolejności wykonane będą prace związane z odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi.
18. Dodatkowe czynności - zawiadamianie Zarządcy nieruchomości o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców porządku domowego; koszenie trawy wraz z grabieniem i wywozem - nie mniej niż 6 razy w sezonie od miesiąca kwiecień do październik. Grabienie liści w porze wiosennej oraz jesiennej; cięcie i nawożenie żywopłotów - nie mniej niż 3 razy w roku; zbieranie zgromadzonych nieczystości w śmietnikach zlokalizowanych w garażach wielostanowiskowych przy każdym wyjściu w stronę klatek schodowych (łącznie 6szt.); w okresie wiosennym - zamiecenie terenów utwardzonych zamiatarką mechaniczną oraz wygrabienie trawników; w okresie zimowym odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnątrz nieruchomości - na odrębne zlecenie.

Termin spływania ofert: do 16 czerwca 2023r.

Nr zapytania ofertowego: 11687673

 
Skontaktuj się z tym Klientem