Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1136487

Zlecę wykonanie sufitów podwieszanych z płyt kompozytowych, ok. 166,5m2, Głogów

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
P●●●●●● S●●●●●●●●
Tel:
504 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
p●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
M●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na remonty budynków

Miejsce:    Głogów - powiat głogowski, Dolnośląskie

Klient zbiera oferty na (dostawę i montaż): sufit podwieszany o zwiększonej odporności na podmuchy wiatru z płyt kompozytowych na systemowej podkonstrukcji ilość ok. 166,5m2 zgodnie z projektem

Zapytanie: od generalnego wykonawcy

Po stronie podwykonawcy:
- dostawa materiału,
- zapewnienie osób kompetentnych do wykonania ww. prac,
- zapewnienie sprzętu do wykonania ww. prac typu.

Dokumentacją nadrzędną do projektów wykonawczych jest: wielobranżowy projekt budowlany (w ofercie należy uwzględnić wszelkie zapisy tego projektu dotyczące realizacji inwestycji)

Informacje dodatkowe: w dokumentacji znajdują się ślepe przedmiary. Roboty ujęte w przedmiarach robót, a niewystępujące w projektach oraz ujęte w projektach, a niewystępujące w przedmiarach robót podlegają realizacji w ramach Całkowitego Wynagrodzenia Umownego Netto

Ceny: prośba o przedstawienie cen ryczałtowych (lub jednostkowych) z rozbiciem na montaż oraz materiały i sprzęt – to do dogadania

Termin wykonania: do 31 lipca 2017r.

Termin złożenia oferty: do połowy lipca 2017r.

Gwarancje i rękojmia: Wykonawca udziela gwarancji dobrego wykonania, gwarancji jakości oraz rękojmi na okres 48 miesięcy + 30 dni. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru bez uwag przedmiotu kontraktu przez Inwestora od Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia wad bądź usterek Przedmiotu Umowy w okresie gwarancji lub rękojmi, Wykonawca usunie je na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowych, licząc od chwili zgłoszenia wystąpienia wady lub usterki w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. W uzasadnionych przypadkach, wynikających jedynie z uwarunkowań techniczno-technologicznych, okres ten może zostać zmieniony w drodze porozumienia Stron dokonanego w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Proponowane warunki płatności: płatność przelewem w najbliższy czwartek przed upływem 60 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT

Zabezpieczenie należytego wykonania:
Zabezpieczenie z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości i/lub rękojmi, Wykonawca ustanawia na rzecz Zamawiającego kwotę zabezpieczenia w wysokości 10% kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, zwalnianej w następujący sposób.

50% zabezpieczenia zwalniane w ciągu 30 dni po podpisaniu Protokołu Odbioru Końcowego przez Inwestora, 50% zwalniane w ciągu 30 dni po upływie okresu gwarancji i rękojmi.

Istnieje możliwość przedłożenia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji wiarygodnego towarzystwa ubezpieczeniowego, zaakceptowanej uprzednio przez Zamawiającego.

Kary umowne (Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne):
a) za opóźnienie w wykonaniu poszczególnych Elementów Przedmiotu Umowy, a także za opóźnienie w wykonaniu Przedmiotu Umowy w całości – w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia,
b) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji/ rękojmi, w dokumentacji wykonanej w ramach Przedmiotu Umowy - w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad,
c) za podzlecanie prac bez uzyskania zgody Zamawiającego, w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto,
d) z tytułu odstąpienia od Umowy wskutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto,
e) za wejście/wjazd/przebywanie na terenie Zamawiającego, pracownika Wykonawcy (lub osób, którymi Wykonawca posługuje się w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia) w stanie po użyciu alkoholu lub środków odurzających lub wnoszenie na teren zakładu napojów alkoholowych lub środków odurzających - w wysokości 10.000,00zł (słownie złotych - dziesięć tysięcy 00/100), za każdy stwierdzony przypadek,
f) za naruszenie obowiązków określonych przez Inwestora zgodnie z Załącznikiem przekazanym przez Zleceniodawcę na późniejszym etapie.

Cesja:
Podwykonawca wyraża nieodwołalną zgodę na cesje praw i obowiązków z umowy na Inwestora – w przypadku wystąpienia do Inwestora z jakimikolwiek roszczeniami.

Nr zapytania ofertowego: 1136487

 
Skontaktuj się z tym Klientem