Masz problem z realizacją usługi?

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, wyślij wiadomość na adres:

W wiadomości podaj:

  • Numer rezerwacji – pozwoli nam szybko odnaleźć Twoje zgłoszenie.
  • Opis sytuacji – napisz, co dokładnie się wydarzyło.
  • Zdjęcia lub inne materiały (jeśli to możliwe) – pomogą lepiej zrozumieć problem.
  • Propozycję rozwiązania (opcjonalnie) – np. ponowna realizacja, częściowy zwrot kosztów itp.

Co dalej?

Zgłoszenie reklamacyjne zostanie przekazane bezpośrednio do Wykonawcy, który realizował usługę.

To Wykonawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić dalsze kroki.

Program Ochrony Rezerwujących

Jeśli Twoja rezerwacja była objęta Programem Ochrony Rezerwujących, Oferteo pomoże w rozstrzygnięciu reklamacji.

Więcej informacji znajdziesz tutaj:

OFERTEO
Oferteo S.A.
ul. Świeradowska 51-57/102A
50-559 Wrocław

NIP: 899-269-34-75
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.
© 2008 - 2025 Oferteo.pl