Dzień dobry,
Jesteśmy firmą, która oferuje kompleksowe usługi administracyjno - biurowe. Nasze usługi odciążą Waszą firmę od nadmiaru obowiązków, a zyskają Państwo więcej czasu na prowadzenie własnego biznesu oraz zredukują koszty związane z zatrudnieniem pełnoetatowego pracownika. Z naszych usług mogą Państwo skorzystać na dogodny okres (np.miesiąc, tydzień, godzina, czas wykonywania określonego zadania) ,a także kiedy pracownik przebywa na urlopie lub zwolnieniu. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i dostosujemy zakres usług do prowadzonej działalności.Gwarantujemy zachowanie pełnej dyskrecji i poufności przekazywanych informacji. Naszym celem jest jest zadowolenie klienta poprzez profesjonalizm w działaniu oraz wysoka jakość świadczonych usług.
Posiadamy 5-letnie doświadczenie w pracach biurowych, dzięki pozyskanym umiejętnością tj.:
- obsługa giełdy trans.eu., kontakt ze spedycjami,ustalanie szczegółów dotyczących ładunków i transportów, tworzenie zleceń transportowych, sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów transportowych,
- kompletowanie, archiwizacja dokumentów,
- kontrola dokumentów pracowników podczas trwającego zatrudnienia, pilnowanie szkoleń,
- kontakt z biurem rachunkowym oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów dla biura,
- pilnowanie terminów płatności faktur
- wystawianie faktur
- sprawdzanie zgodności faktur otrzymanych od kontrahentów,
- obsługa pakietu MS office,
- przygotowywanie różnego rodzaju ofert i raportów,
- rozliczanie czasu pracy pracowników, delegacji oraz wyjazdów służbowych,
- zamawianie artykułów biurowych,
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
- planowanie zakwaterowania pracownikom przebywającym w delegacji, itp.
Naszym doświadczeniem chcemy wesprzeć inne przedsiębiorstwa.
Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z Nami zapraszamy do kontaktu drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie. Dobierzemy i przedstawimy ustalony zakres usług wraz z cenami.
Usługi jakie możemy zaproponować to m.in. :
- obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej,
- porządkowanie,segregowanie i archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
- skanowanie, drukowanie i kopiowanie dokumentów na własnych urządzeniach,
- zaopatrzenie w materiały biurowe i reklamowe,
- przewożenie dokumentów,
- wystawianie faktur,
- niszczenie dokumentów,
- oraz inne usługi dodatkowe.
Posiadamy adres siedziby w województwie łódzkim do usługi wirtualnego biura.
Śląskie, Wielkopolskie, Podkarpackie, Małopolskie, Warmińsko-mazurskie, Podlaskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Dolnośląskie, Mazowieckie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Łódzkie, Opolskie, Pomorskie, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja interaktywna, Kadry, Księgowy, Logo, Pełna księgowość, Pisanie biznes planu Radomsko, Sprzątanie Radomsko
Przyjmę zlecenia na niszczenie dokumentów. Cena od 0,5 zł do 2 zł.
Świetna dziewczyna profesjonalnie podchodzi do każdego zlecenia , wyrozumiała jeśli dopiero zaczynasz nawet opuści ci cenę za prowadzenie biura. Polecam wszystkim a szczególnie początkującym przedsiębiorcom !!!