Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
11
minut
16 cze 12:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
2
godziny
16 cze 14:13
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
3
dni
20 cze 10:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy. Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem ...
11
dni
28 cze 09:09
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi. Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu: - rejestrację i utrzymanie domen - tworzenie stron, sklepów internetowych, hosting - bazy telemarketingowe b2b - automatyzację sprzedaży ...
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-17
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Znajomość branży oze, doświadczenie w umawianiu spotkań handlowych na pv pc itp
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług Call Center: tak
Klienci: firmy, osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych
Termin rozpoczęcia współpracy: możliwy od zaraz
Klient składał już wcześniej podobne zapytanie ofertowe (o usługę Call Center - sprzedaż produktów Play), kontakt do Klienta mają...
|
Usługa: umawianie spotkań handlowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań w temacie windykacji należności, na obszarze woj. małopolskiego
Rodzaj prac:
- windykacja polubowna,
- windykacja sądowa,
- windykacja egzekucyjna,
-...
|
Zlecę sprzedaż produktów finansowo-inwestycyjnych związanych z rynkiem nieruchomości.
Poszukuję call center, outsourcing dział sprzedaży, instytucji finansowych.
Sprzedaż z wynagrodzeniem prowizyjnym - wysokie...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań z potencjalnymi klientami dla przedstawiciela Firmy ubezpieczeniowej,...
|
Zakres zlecenia: zlecę pozyskiwanie klientów (call center lub inne sposoby)
Zleceniodawca zajmuje się:
- firma konsultingowa,
- pozyskiwaniem...
|
Zlecę umawianie spotkań pod tematy związane z ubezpieczeniem na życie.
Preferowane Firmy, które posiadają doświadczenie w umawianiu takich spotkań.
W początkowej fazie współpracy ok. 2 spotkania każdego...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: kobiety i mężczyźni w wieku od...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: branża...
|
Zlecę usługę Call Center, sprzedaż ogłoszeń/reklam na ulotkach grupowych, cała Polska.
Telefoniczne pozyskiwanie Klienta z kilku regionów zbiorczych w Polsce (miasta lub powiaty).
Do pozyskania 20 firm z każdej lokalizacji...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- umawianie tylko leadów,
- klient firmowy, głównie deweloperzy,
- Klieny posiada własną bazę do kontaktu, ale jeżeli jest możliwość może być...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów.
Poszukujemy partnerów do współpracy w zakresie sprzedaży naszych produktów związanych z...
|
Podejmę współpracę z call center na terenie Polski, które będzie pozyskiwać z własnej bazy, klientów po szkodach komunikacyjnych z OC do 3 lat chcących uzyskać dopłatę do już wypłaconego odszkodowania w szkodach komunikacyjnych.
Zadaniem call center byłoby wyszukiwanie klientów, którzy w okresie do 3 lat mieli szkodę komunikacyjną –...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- poszukuję osoby/firmy do pozyskiwania klientów na naszej usługi poprzez telemarketing tj. umawianie na spotkania,
- tworzymy strony www, sklepy internetowe,...
|
Zlecę usługi call center, sprzedaż miejsc w serwisie internetowym.
Klientami będą fachowcy dla domu i ogrodu, murarze,...
|
Poszukujemy firm sprzedażowych, handlowych (telemarketing, call center, handel, telesprzedaż, obsługa klienta biznesowego, B2B), zainteresowanych sprzedażą naszych produktów i usług - dostarczanie interaktywnych...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Firmy
Wymagania dodatkowe: zainteresowanie klienta ciekawą ofertą instytucji finansowej oraz przekazanie do dalszej obsługi do naszych doradców, może być to również współpraca...
|
Zlecę pozyskanie klientów na karty kredytowe oraz produkty bankowe dla międzynarodowego znanego banku.
Interesuje mnie usługa call center.
Docelowi Klienci - osoby powyżej 22 roku życia, szczególnie z rejonu Katowic i okolic oraz Bielska-Białej i okolic.
Interesuje mnie też druga...
|
Omniscient Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe.
Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy oczywiście...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klien...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy zapewnią wysoką jakość...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśm...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla handlowców, obsługa infolinii).
Zapewniamy 100% zaangażowanie w realizację przekazanego...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych,...
|
Perfect Call
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM, urządzenia VOiP).
Świadczę usługi doradcze z zakresu...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt telefoniczny i...
|
Greenposition
Profesjonalne pozycjonowanie stron
Cena za każdą frazę już od 50 zł m-ce - Płatność tylko za efekty - Dostęp do Panelu Klienta w celu monitorowania fraz przez Zleceniodawcę Umowa Masa zadowolonych klientów Przedstawiamy swoje portfolio - Proszę o przesłanie...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się zawsze doradzić naszym klientom. Satysfakcja naszych klientów jest...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W Olsztynie. Obecnie posiadamy dwie lokalizacje...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni co jest naszym atutem. Dodatkowe informacje pod...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO 9001 i...
|
Wireless Engineering s.c.
Firma Wireless Engineering świadczy kompleksowe usługi w zakresie radiokomunikacji oraz telekomunikacji.
Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę w zakresie projektowania, konfiguracji oraz wdrażania bezprzewodowych sieci Wi-Fi. Naszym Klientom oferujemy również kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii VoIP. Ponadto,...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście, doświadczenie i zdobyta wiedza, gwarantują właściwe...
|
Hotmind sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją full-service. Powstaliśmy w roku 2003, a od roku 2007 działamy jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oferujemy pełen wachlarz usług z zakresu...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz...
|
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki...
|
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej...
|
Liczba wyświetleń strony: 203 |