Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 81952

Wdrożenie nowoczesnego systemu organizacji lokalu gastronomicznego

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● J●●●●●●●●
Tel:
602 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
A●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zapytania o Oferty

Miejsce:    Sosnowiec - , Śląskie

1. Oprogramowanie -stanowisko sprzedaży GASTRO POS
(Samodzielny program sprzedaży kelnerskiej i barmańskiej na ekranach dotykowych. Powstał w celu wyeliminowania ograniczeń funkcjonalnych jakie stworzyło posługiwanie się na stanowisku kelnerskim/barmańskim kasą fiskalną. Obsługa programu GASTRO POS przypomina pracę na zwykłej kasie z tą różnicą, że klawisze są wyświetlane na ekranie a wybór potraw jest prosty i intuicyjny, przy tym nieporównywalnie szybszy. Identyfikacja kelnera następuje wg kodu lub z użyciem karty magnetycznej. System przewyższa ergonomią oraz swoimi możliwościami każdą kasę gastronomiczną. Połączenie Gastro POSa z programem Gastro Szef tworzy zintegrowany system rozliczenia gastronomii - od dostaw po sprzedaż i wydanie potraw.)
2. Oprogramowanie GASTRO SZEF
(Program ten prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż, w tym sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich. Na podstawie złożonych kart kalkulacyjnych program wykonuje odpowiednie rozchody składników potraw, oblicza kalkulacje, marże, wskaźniki food cost oraz zapotrzebowanie surowcowe. Dane z programu są podstawą ewidencji materiałowej w cenach zakupu oraz gastronomicznych, a również automatyczną dekretacją do wybranych systemów finansowo-księgowych.)

W ramach tego działania zakupione zostaną oprogramowania: stanowisko sprzedaży GASTRO POS oraz oprogramowanie GASTRO SZEF. Są to oprogramowania niezbędne do sprawnego, skutecznego zarządzania i organizacji pracy restauracji. Służą one do obsługi klientów, pomagają w inwentaryzacji, zakupach i kalkulacji kosztów.

Dodatkowe wymagania:
Płatność przelewem.

Dostawa:
Termin realizacji dwa tygodnie po podpisaniu umowy.

Nr zapytania ofertowego: 81952

 
Skontaktuj się z tym Klientem