Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla programistów
Miejsce: Goczałkowice-Zdrój - powiat pszczyński, Śląskie
Zlecę wykonanie programu komputerowego do obsługi przyjmowania i sprzedawania towaru.
Nasza firma przyjmuje na stan 3 rodzaje produktów odpowiadające 3 bazom danych.
4 baza danych to kontrahenci.
Program ma generować:
1) Umowę na podstawie, której towar przyjmowany jest do sprzedaży. Każdy towar ma innej treści umowę "przyjęciową". Każda z umów "przyjęciowych" jednak ma do wypełnienia 21-22 takie same pola, z czego 8 pól.
2) Dokument sprzedaży - na podstawie danych z umowy „przyjęciowej” i danych pobranych z bazy klientów. 2 dokumenty sprzedażowe to faktury jednobrzmiące różniące się tylko numeracją. Wystawiane są wystawiane do 2 rodzajów umów "przyjęciowych". 3-ci dokument to faktura usługowa generowana w taki sam sposób jak powyższe.
3) Wewnętrzy dowód sprzedaży do 2 jednobrzmiących faktur wspomnianych wyżej - generowany na podstawie faktury.
4) Dodatkowo musi być możliwość generowania dokumentu "zadatkowego" czyli "umowy przedwstępnej umowy kupna-sprzedaży". Umowa zadatkowa ma jednakowy wzór dla każdego z 3 towaru przyjmowanych do sprzedaży.
5) Dodatkowo musi być możliwość drukowania remanentu. dla 2 baz towarów.
Dodatkowo program ma mieć możliwość wyszukiwania towarów po nazwie towaru, po nazwie dostawcy, nr umowy przyjęcia, po nazwie kupującego, nr dokumentu sprzedaży i 2 rodzajach nr seryjnych, które wprowadzenie są przy przyjmowaniu towaru.
Dodatkowo program powinien działać w sieci.
Musi to być aplikacja desktopowa, nie przeglądarkowa.
Wykonawca powinien mieć siedzibę w okolicy Goczałkowic-Zdroju, Pszczyny, Czechowic-Dziedzic, tak aby był możliwy kontakt osobisty w naszej firmie.
Termin realizacji zlecenia: jak najszybszy
Proszę o oferty.
Nr zapytania ofertowego:
335157