Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
9
minut
24 sie 08:32
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów. Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób ...
Call4You od roku umawia leady dla naszej firmy. Widać, że konsultanci są dobrze przeszkoleni i wiedza co robią. Dzięki dobrze umówionym spotkaniom nasz zespół 200 handlowców ma ręce pełne roboty. Sprzedaż paneli i pomp ciepła znacznie rośnie. Konwersja na leadach wynosi około 70%. Polecam.
4
godziny
24 sie 12:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: rozmowa z osobami które zgłoszą infomacje o zdarzeniu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chodzi o okresowy odbiór informacji od osób, które w oparciu o publikację prasową pomogą ustalić sprawców - przyczyny zdarzenia jakim jest pożar zakładu
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: kampanie lead
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Zlecę outsorcing call center.
Interesuje mnie,jaki jest koszt pozyskania tzw. leada (klienta zainteresowanego oferowanym przeze mnie produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie bądź kontakt telefoniczny).
Zajmuję finansowaniem poprzez leasing.
Leasing obejmuje...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Poszukujemy CC, które wesprze nas w procesie pozyskiwania kontaktów tzw. leadów.
Lead interpretujemy jako klienta zainteresowanego oferowanym przez nas produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie z nami i spełni minimalne kryteria (m.in. okres od kiedy prowadzi działalność).
Spotkania odbywamy bezpośrednio w naszym biurze lub na...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: usługi bankowe
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, Generowanie Leadów, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, Małe i Średnie Firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- kontakt z firmami (jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki cywilne, spółki jawne, rolnicy prowadzący gospodarstwa rolne).
Termin...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych i smartfonów, przez komputery i tablety do...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych lub specjalizowanych cyfrowych. Nagrywanie rozmów telefonicznych dokonuje się w czasie...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne...
|
Fundacja Pracy Narodów
OFERTA:
Marketing i promocja:
- Strony www
- Sklepy internetowe
- Aplikacje mobilne
- Obsługa reklam w internecie
- Działania social media
- Projektowanie grafiki i brandingu
- Animacje 2D
- Mailing
Wirtualny adres:
To jedna z naszych usług, która cieszy się dużym powodzeniem ponieważ prowadzimy punkt...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium WNP, Stanów Zjednoczonych i Europy. Wykorzystujemy wszystkie kanały komunikacji...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje know - how w realizacji...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej...
|
SANO MEDIC FIKRET SERCE
Jeżeli szukacie Państwo profesjonalnego, a co za tym idzie skutecznego call center do umawiania spotkań, prezentacji - zapraszamy do współpracy.
Wyróżnia nas :
-Skuteczność umawiania spotkań na poziomie pow.80 %,
-krótki czas wdrożenia projektu,
-elastyczne formy rozliczania.
Jeśli szukasz nowych rozwiązań i...
|
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń podchodzą z zapałem i energią. Na czele zespołu stoi kobieta która wywodzi się z branży finansowej i bardzo...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 136 |