Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 265096

Kupię, zlecę wykonanie softu do ewidencji sprzętu

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
K●●●●●● M●●●●●●●●
Tel:
606●●●●●●  pokaż
E-mail:
b●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
R●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla programistów

Miejsce:    Gdańsk - powiat Gdańsk, Pomorskie

Potrzebuję narzędzia do ewidencji sprzętu oraz szkoleń (a dokładniej przeglądami okresowymi sprzętu).

Chodzi mi o program pokroju tego:

http://www.petzl.com/EPI/v2/epi-en/easyinspect/EasyInspect_v2.1_Win_en.zip

Co jakiś czas wykonuję przeglądy różnego rodzaju sprzętu do pracy na wysokości i muszę z tego przeglądu wykonać raport, wrzucić info o sprzęcie do jakiejś bazy i ustawić przypomnienie, że za jakiś czas trzeba zrobić następny przegląd.

Plus informacje o szkoleniach pracowników.

To w skrócie o co chodzi i do czego potrzebuję.

Funkcje:
- wypełnianie jakiś konkretnych formularzy w zależności od tego co przeglądam (kask, uprząż, przyrządy zjazdowe itp.)

- wypełnianie formularza szkoleń pracowników

- generowanie raportu z przeglądu, szkolenia (certyfikat)

- wrzucanie info o sprzęcie, szkoleniach do bazy danych, najlepiej na serwer.

- funkcja przypomnienia o następnym przeglądzie , szkoleniu ( najlepiej mail na wskazany gdzieś w formularzu mail/maile)

- możliwość dodania załącznika w postaci zdjęcia

- możliwość logowania się jako konkretny kontroler sprzętu lub instruktor szkoleniowy.

+ ewentualnie czy jest możliwość zrobienia softu pod Androida.

Może to być jakiś prosty interfejs, chodzi o funkcjonalność. Oczywiście przejrzysty musi też być żebym się za bardzo nie zagubił : D.

Więcej rzeczy może oczywiście wyjść w trakcie konkretnych ustaleń, czy realizacji.

Ile by kosztowało stworzenie takiego programu?

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 265096

 
Skontaktuj się z tym Klientem