Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
30
minut
7 maj 12:50
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
32
minuty
7 maj 12:51
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta. Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących, wychodzących oraz w oparciu o takie kanały jak: LiveChat E-mail SMS ROZWIĄŻEMY PROBLEMY TWOJEJ FIRMY Bo wiemy jak! Niska sprzedaż Niewystarczająca liczba i ...
50
minut
7 maj 13:09
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
51
minut
7 maj 13:10
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
1
godzina
7 maj 13:47
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r. Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk. Specjalizujemy się w obsłudze kampanii telemarketingowych realizowanych dla sektora ...
Caf Call Sp. z o.o. sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Wykazuje się elastycznością, profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do realizacji powierzonych jej zadań. Duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje pracowników, pozwalają osiągać zamierzone cele. Szczególnie cenię sobie zaangażowanie, wysokiej jakości obsługę i otwartość na zmiany. Nasza współpraca przebiega sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego też z całym przekonaniem rekomenduję firmę Caf Call Sp. z o.o. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dotarcie do kilku konkretnych grup docelowych z informacją o 2 podobnych produktach, aby rozważyli zakup hurtowy.
Przykładowi odbiorcy:
- przychodnia weterynaryjna prowadząca sklep
- salon strzyżenia zwierząt (salon groomerski)
- lokalny sklep zoologiczny
Ter...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dotarcie do odpowiedzialnych...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: odbierać połączenia
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: informowanie o ankiecie i telefoniczne wypełnianie ankiet, baza placówek oświatowych zgłoszonych do programu, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: szkoły podstawowe
Wymagania dodatkowe:
-...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań ubezpieczeniowych, oszczędzanie na dzieci oraz odkładanie na emeryturę
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klient składał niedawno podobne zapytania i otrzymał oferty od:
- Centrum...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy zapewnią wysoką jakość oferowanych usług - obsługę...
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium WNP, Stanów Zjednoczonych i Europy. Wykorzystujemy wszystkie kanały komunikacji...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była...
|
Forsell Sp. z o.o.
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe doświadczenia oraz poszerzamy...
|
Łuktel Usługi Telekomunikacyjne
Nasza firma istnieje od 1998 roku świadcząc usługi związane z obsługą i budową systemów telekomunikacyjnych, oraz teleinformatycznych. Zdobyte certyfikaty, doświadczenie i profesjonalizm naszego zespołu specjalistów pozwolił nam zająć stabilną i wiarygodną pozycję na rynku świadcząc usługi najwyższej...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak...
|
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta.
Specjalizujemy się w telefonicznych procesach...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych...
|
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk.
Specjalizujemy się w obsłudze kampanii...
|
Liczba wyświetleń strony: 103 |