Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla sprzedawców i producentów okien pcv
Miejsce: Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie
Zakres zlecenia: kompleksowa dostawa wraz z montażem stolarki PVC w zakresie objętym projektem, parapetów wewnętrznych – Botticino gr. 3cm, nawiewników dwustrumieniowych
Szczegóły:
U(max) ≤ 1,1 [W/(m²*K)] lub U(max) ≤ 0,9 [W/(m²*K)] - zgodnie z tabelą.
Sugerowany producent profili okiennych - Rehau, okuć – Winkhaus, w mieszkaniach od strony ulic WK1, w usługach o podwyższonej klasie odporności na włamanie WK2.
Izolacyjność akustyczna - zgodnie z zaleceniami pierwotnymi zaleceniami ekspertyzy akustycznej. Dwu lub trzyszybowe, jednoramowe, wyposażone w nawiewniki dwustrumieniowe w systemie AERECO umieszczone w górnej części okna lub ściany zewnętrznej, doboru należy dokonać na podstawie pierwotnego opracowania ekspertyzy akustycznej dla tego obiektu.
Kolor stolarki – od zewnątrz PCV w okleinie zewnętrznej typu Renolit Exofol MX – grafit, kolor wewnętrzny biały.
Szklenie okien w części mieszkaniowej Clear Float.
W budynku P5 dla ostatniej kondygnacji, okna z wyjątkiem drzwi balkonowych i okien wychodzących na tarasy należy zaopatrzyć w zewnętrzne balustrady stalowe do wysokości min. 110cm od wykończonej posadzki zgodnie ze schematem na wykazie stolarki.
W mieszkaniach od strony ulic, na parterze, szklenie P2.
Wszystkie okna powinny być zaopatrzone w listwę podokienną umożliwiającą montaż parapetu pod ramą okna oraz konsole umożliwiające montaż niezależnie od zewnętrznej krawędzi ściany. Wsporniki parapetów nie mogą być widoczne. Należy stosować wsporniki kryte, max co 100cm (nie mniej niż dwa). Nie dopuszcza się wsporników kątowych.
Oferta powinna zawierać:
- ceny (jednostkowe) netto uwzględniające wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zakresu zlecenia,
- imię i nazwisko oraz numer telefonu i adres e-mail osoby wyznaczonej przez oferenta do kontaktu.
Oferenci winni spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do świadczenia usług w wykonywanej działalności,
- dysponować potencjałem osobowym, sprzętowym pozwalającym na wykonanie zadania w podanych terminach oraz posiadać
doświadczenie w zakresie realizacji podobnych inwestycji.
Koszty sporządzenia oferty ponosi: Oferent
Informacje dodatkowe: należy dokładnie zapoznać się z Dokumentacją, stanowiącą załącznik do zaproszenia do zaproszenia oferty
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: sierpień 2019r. – wrzesień 2019r.
Termin płatności faktur częściowych/końcowej wynosi: minimum 30 dni liczonych od dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury do siedziby zamawiającego
Ofertę należy złożyć do dnia: 10 maja 2019r. drogą mailową
Aktualizacja z dnia 26.04.2019r.
Ilość: łącznie 387szt.
Nr zapytania ofertowego:
2587333