Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na obsługę sklepów internetowych
Miejsce: Rajec Szlachecki - powiat radomski, Mazowieckie
Zlecę stworzenie od podstaw sklepu internetowego do celów wirtualnego komisu sprzętu elektronicznego, komputerowego oraz serwisu pogwarancyjnego.
Zarządzanie stroną:
- możliwość zarządzania wieloma sklepami z jednego panelu administracyjnego,
- przyznawanie użytkownikom dostępu do panelu z określonymi uprawnieniami,
- dowolność w zastosowaniu aplikacji umożliwiających integrację z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, CRM i wieloma innymi),
- pełna dowolność kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu,
- wygodny system zarządzania treścią (CMS) na stronach informacyjnych,
- wielowalutowość,
- wielojęzykowość.
Zarządzanie katalogiem produktów:
- dowolna ilość kategorii i podkategorii produktowych,
- dowolna ilość produktów z możliwością przypisania do wielu kategorii,
- hurtowy import/export katalogu produktów,
- możliwość edycji znaczników Meta na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów,
- zarządzanie stanami magazynowymi łącznie z określeniem minimalnych i maksymalnych progów zapasów,
- zaawansowane możliwości prowadzenia polityki cenowej,
- stawki podatkowe uzależnione od rodzaju produktu lub grupy klientów,
- dowolne typy produktów:
-> produkt zwykły,
-> produkt grupowy (z opcją wybrania rozmiaru, koloru lub innej cechy),
-> produkt łączony (z dwóch lub większej ilości pozycji),
-> produkty wirtualne ( np. pliki muzyczne, e-booki, usługi),
- możliwość określenia zestawu cech charakterystycznych (atrybutów) dla danego asortymentu (np. producent, rozmiar, kolor)
- opis krótki / opis długi,
- możliwość dodania plików do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników),
- definiowanie produktów powiązanych oraz produktów alternatywnych,
- możliwość ustawienia niestandardowego kosztu wysyłki,
- dowolna ilość zdjęć produktów,
- automatyczne skalowanie wgrywanych zdjęć (tworzenie miniaturek oraz zdjęć średnich, wyświetlanie LightBox lub FancyBox),
- możliwość nadania zdjęciom znaku wodnego,
- wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu,
- filtrowanie produktów w wybranej przez użytkownika kategorii,
- akceptowanie, edytowanie oraz usuwanie tagów i recenzji produkt.
Zamówienia:
- kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego,
- dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia związane z informacjami wysyłanymi do klienta,
- wygodny i intuicyjny w obsłudze panel umożliwiający szybkie dotarcie do każdego zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, sumę zamówienia lub jego status,
- tworzenie jednej lub wielu faktur (wysyłek) do zamówienia umożliwiających częściową realizację zamówienia
- mechanizm wydruku faktur i listów przewozowych
- powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS
- pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy,
- możliwość tworzenia powtórnych zamówień w panelu administracyjnym,
- pełna historia i statystyka zamówień wraz z możliwością łatwego raportowania.
Płatności i dostawa:
- podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze,
- integracja z bramkami płatniczymi (m.in. PayPal, Płatności.pl, Przelewy24.pl, DotPay.pl),
- opcja płatności kartą kredytową,
- możliwość integracji z systemami ratalnymi (np. Żagiel),
- pełna dowolność w określeniu kosztów i rodzaju dostaw – tabele kosztów zależne od:
-> wagi i miejsca dostawy,
-> wartości zamówienia i miejsca dostawy,
-> ilości produktów i miejsca dostawy,
- określenie sposobów dostawy do wyboru: kurier, poczta, transport własny sklepu, odbiór osobisty,
- opcja darmowej dostawy (dla określonej sumy zamówienia lub jako promocja),
- dostawa do wielu lokalizacji dla jednego zamówienia,
- informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki.
Analityka i raportowanie:
- integracja z Google Analytics,
- przegląd raportów w panelu administracyjnym,
- szczegółowe raporty sprzedażowe uwzględniające m.in. ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wielkość naliczonych podatków, kosztów dostaw, wielkości przyznanych zniżek oraz wiele innych wskaźników,
- raporty produktowe: najczęściej kupowane, najczęściej przeglądane, niski stan magazynowy, produkty w koszyku, porzucone koszyki,
- raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień,
- statystyka wyszukiwań w wewnętrznej wyszukiwarce,
- kanały informacyjne RSS o nowych: zamówieniach, produktach, opiniach oraz tagach
Narzędzia marketingowe:
- pełen wachlarz możliwości tworzenia promocji cenowych i asortymentowych, z uwzględnieniem czasu trwania promocji, docelowej grupy klientów itp.,
- możliwość tworzenia kampanii promocyjnych z wykorzystaniem kodów rabatowych,
- integracja z porównywarkami cen,
- wspomaganie pozycjonowania,
- opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka),
- opcja uzależnienia ceny od ilości zamówionych sztuk danego towaru,
- zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów,
- Up-selling – proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (w koszyku),
- Cross-selling – proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu),
- widoki ostatnio oglądanych produktów oraz porównywanych produktów,
- mechanizm do prowadzenia ankiet,
- zarządzenie newsletterem i bazą subskrybentów,
- przyjazne linki dla wyszukiwarek (friendly URL’s),
- kanały informacyjne RSS dla nowych: produktów, promocji oraz kategorii,
- automatycznie generowana mapa strony,
- przepisywanie URL (URL rewrite, skracanie adresów podstron),
- mapa strony Google.
Proszę o oferty.
Nr zapytania ofertowego:
195524