Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
39
minut
21 sie 09:41
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
50
minut
21 sie 09:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
6
dni
27 sie 12:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing ✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, ...
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: śpiewanie Roty na stojąco
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: dzwonic za ogłoszeniami
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- sprzedaż sprzętu medycznego i protetycznego,
- region całej Polski.
Termin...
|
Niewielka Agencja szuka pomocy przy sprzedaży oferty. Zależy nam na sprzedaży 3 do 5 umów w miesiącu, więc jest to zajęcie bardzo dodatkowe i zdalne. Oferujemy (na początek) wynagrodzenie...
|
Usługa: pozyskiwanie leadów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: potrzebne wsparcie call center dla działu zajmującego się odnawialnymi źródłami energii, współpraca mająca na...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
A jak ta sytuacja wygląda u Pa...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście, doświadczenie i zdobyta wiedza, gwarantują właściwe zastosowanie technologii...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Które są dla nich centralnym punktem w zakresie administrowania,...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo, rolnictwo itp.
✓...
|
Liczba wyświetleń strony: 90 |