Zapytanie ofertowe nr 1549510

Zlecę instalację i konfigurację systemu zgłaszania incydentów bezpieczeństwa, Warszawa

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
P●●●●●● L●●●●●●●●
Tel:
510 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
r●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
M●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na konfigurację komputerów i sieci

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Rodzaj zlecenia: wykonanie usługi polegającej na instalacji i konfiguracji (na udostępnionych zasobach sprzętowych) systemu zgłaszania incydentów bezpieczeństwa wg. ISO 27001, w oparciu o istniejące rozwiązania open source jak Bugzilla czy Mantis.

System obejmie swoim zasięgiem organizację zatrudniającą ok. 100 pracowników.

Podstawowe wymagania:
Po stronie zgłaszającego -
- personalizacja zgłaszającego (indywidualne dane logowania),
- określenie predefiniowanego obszaru wystąpienia (lista słownikowa),
- wstępna kategoryzacja zgłoszenia (incydent, zdarzenie, obserwacja),
- wstępne przypisanie aspektu naruszenia bezpieczeństwa informacji (Poufność, Integralność, Dostępność)
Wstępne nadawanie priorytetów zgłoszeniu (np. trzy poziomy pilności),
- pole opisowe dla sprecyzowania zgłoszenia,
- automatyzacja przekierowań do właściwych adresatów na podstawie wstępnej kategoryzacji oraz obszaru wystąpienia,
- podgląd aktualnego statusu zgłoszenia.

Po stronie odbiorczej i administracyjnej:
- możliwość edycji zgłoszenia, zmiany priorytetów i kategorii oraz adresatów,
- powiadamianie mailowe i SMS adresatów zgłoszenia,
- przypisywanie odpowiedzialności za realizację wraz z terminami,
- przypomnieniami o zbliżających się terminach oraz niepodjętych lub niezakończonych zgłoszeniach,
- wyszukiwanie zgłoszeń po meta tagach oraz kontekstowe z filtrowaniem,
- raporty i statystyki (ilość zgłoszeń w czasie, czas rozwiązania itp..), możliwość łatwego definiowania własnych raportów i statystyk,
- archiwizowanie zgłoszeń i przechowywanie w bazie przez określony czas,
- współpraca z istniejącym systemem backup,
- możliwość prowadzenia korespondencji ze zgłaszającym oraz przechowywanie jej historii w powiązaniu ze zgłoszeniem,
- procedury akceptacyjne dla wymagających tego sytuacji (np. konieczność wydatkowania środków finansowych lub zgody na dostęp do danych),
- odzwierciedlenie w historii etapów realizacji zgłoszenia,
- możliwość łatwego dodawania kolejnych funkcjonalności.

Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz

Nr zapytania ofertowego: 1549510

 
Skontaktuj się z tym Klientem