Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1517714

Zlecę wykonanie strony firmy zajmującej się wywozem i składowaniem odpadów, Wrocław

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● F●●●●●●●●
Tel:
502 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
F●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na tworzenie sklepów internetowych

Miejsce:    Wrocław - powiat Wrocław, Dolnośląskie

Zlecę wykonanie strony firmy zajmującej się wywozem i składowaniem odpadów.

Prócz standardowej spójnej graficznie strony internetowej z treścią (ok. 20 zakładek) najważniejszą funkcjonalnością będą:

1 Moduł (1) zarządzania harmonogramem wywozu odpadów.

Admin: moduł pozwoli w prosty sposób zaplanować harmonogram wywozów odpadów, przez określone reguły częstotliwości wywozów

Użytkownik: Użytkownik po otworzeniu zakładki harmonogram wywozu, w górnej części strony będzie miał możliwość wybrania z filtru lokalizacji, w której ma zostać zrealizowany wywóz odpadów oraz z określonym przedziałem czasu w ramach miesiąca (np. od stycznia do czerwca).

3 Moduł (2) zamówienie BIG BAG + płatność on-line

Użytkownik, który zadeklaruje na stronie, że jest to jego pierwszy BIG BAG w danym roku kalendarzowym będzie mógł wypełnić formularz on-line (uzupełniając wymagane dane). Formularz ten będzie mógł wydrukować i przynieść do biura celem weryfikacji danych i złożenia podpisu. Użytkownik, który zdeklaruje, że jest to jego kolejny BIG BAG w tym roku, po wypełnieniu formularza, przejdzie do systemu płatności on-line, gdzie będzie mógł opłacić usługę.

4 Moduł (3) Zamówienie kontenera + płatność on-line

Użytkownik będzie zobowiązany do wypełnienia formularza Zlecenia (on-line) oraz opłacenia wybranego kontenera „z góry” przez płatności on-line. Użytkownik będzie mógł wypełnić formularz bez
konieczności zakładania konta i logowania - tzw. Klienci jednorazowi. Użytkownik zamawia na stronie internetowej kontener o wskazanej pojemności. Pracownik loguje się do systemu i sprawdza Zamówienia, weryfikuje pod kątem dostępności i terminu, wysyła odpowiedź do Klienta z linkiem do płatności on-line Status płatności widoczny będzie w panelu administracyjnym.

Pełna specyfikacja i wymagania co do modułów tutaj się nie zmieściła, udostępniam zainteresowanym.

Wyjątkowo cenię sobie terminowość i profesjonalne podejście. Nie masz czasu - nie składaj oferty.

Termin skorzystania z oferty w ciągu miesiąca.

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 1517714

 
Skontaktuj się z tym Klientem