Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia dla agencji reklamowych
Miejsce: Warszawa - , Mazowieckie
Pragniemy nawiązać współpracę z firmą mającą doświadczenie w zakresie badań rynku i prowadzenia kampanii reklamowych.
Aby wyznaczyć odpowiedni plan rozwoju produktu chcemy przeprowadzić badania rynku.
Badania te powinny być przeprowadzone na wytypowanej przez nas grupie docelowej.
Ponieważ nasza firma określiła już wstępnie harmonogram wykonywanych prac (kolejność wytwarzania poszczególnych modułów systemu) i funkcjonalność rozwiązania, badania mają potwierdzić słuszność obranej drogi, albo skorygować plan działań, aby wyeliminować pojawienie się zbędnych kosztów.
Dzięki opracowanej wspólnie z ośrodkiem badawczym ankiecie chcielibyśmy:
- upewnić się, że wytypowaliśmy odpowiednie grupy docelowe,
- poznać potrzeby klientów związane z procesami obsługiwanymi przez nasz system,
- dowiedzieć się z jakich rozwiązań w tej chwili korzystają nasi potencjalni klienci (jaki moduły i jakich producentów) i co chcieliby poprawić w tych rozwiązaniach,
- jakie dla potencjalnych klientów ma znaczenie kluczowa funkcjonalność naszego systemu,
- jaka jest chłonność rynku,
- poznać słabe strony systemów konkurencji,
- dowiedzieć się jakie działania reklamowe mogą być najskuteczniejszej w obranych grupach docelowych ( co czytają, z jakich serwisów korzystają, czy uczestniczą w konferencjach, itd…).
Chętnie spotkamy się aby wyjaśnić ewentualne niejasności.
Nr zapytania ofertowego:
138789