Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1371070

Zlecę wykonanie instalacji gazowej dla budynków jednorodzinnych, Ruda Śląska

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
J●●●●●● L●●●●●●●●
Tel:
728 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
j●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
P●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla gazowników

Miejsce:    Ruda Śląska - powiat Ruda Śląska, Śląskie

Zakres zlecenia: wykonanie instalacji gazowej dla budynków jednorodzinnych

Instalacja gazu: dostawę i montaż materiałów i armatury zgodnie z dokumentacją, rozpoczynając od skrzynki gazowej na kurek główny na zewnątrz budynku, wykonanie podejść pod gazomierze (rozstaw króćców 130mm), doprowadzenie instalacji do ściany budynku (instalację prowadzoną w elewacji oraz w wykopie należy zabezpieczyć taśmą antykorozyjną), wykonanie przejść gazoszczelnych, wejście i rozprowadzenie instalacji w budynku zgodnie z projektem wraz z wykonaniem niezbędnych przekuć i przebić przez ściany i stropy, montażu tulei ochronnych, a kończąc na montażu filtrów przed kotłami i podłączeniu kotłów w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Uwaga 1:
- dostawa kotłów i montaż po stronie Zamawiającego,
- wykonanie fundamentu (postumentu) pod skrzynki gazowe po stornie Zamawiającego,
- dostawa i montaż szafki gazowej pod kurek główny po stronie PSG.

Kompleksowe roboty: montaż rurociągów wraz z armaturą, montaż rur ochronnych zgodnie z projektem, wykonanie podejść pod gazomierze, malowanie rurociągów, wszelkie niezbędne próby, uruchomienia, pomiary, uzgodnienia, przekucia, przebicia, przejścia gazoszczelne, odbiory robót zanikowych, itp.

Uwaga 2: podłączenie instalacji gazowej z kotłami nastąpi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku jeżeli okres ten przekroczy 6 miesięcy od daty przeprowadzenia głównej próby szczelności instalacji – próbę należy przeprowadzić ponownie.

Informacje dodatkowe: prośba o wykonanie wyceny na materiałach wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej

Termin realizacji: marzec 2018r. - do uzgodnienia z Kierownikiem Robót

Wymagana gwarancja: 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót przez Zamawiającego

Kaucja gwarancyjna:
1.Strony ustalają zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% wartości przedmiotu Umowy.
2.Kwota zabezpieczenia będzie potrącona przez Zamawiającego z faktury.
3.Wyżej wymieniona kwota przeznaczona jest na pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji - zwrot nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy;
- 70% w ciągu 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego robót,
- 30% w ciągu 30 dni po zakończeniu okresu rękojmi i gwarancji pod warunkiem terminowego usuwania zgłoszonych wad i usterek, na podstawie pogwarancyjnego protokołu odbioru.

Nr zapytania ofertowego: 1371070

 
Skontaktuj się z tym Klientem