Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Milena
Oferteo.pl
34
minuty
26 paź 15:27
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę ...
18
godzin
27 paź 09:38
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
23
godziny
27 paź 14:34
Od 2002 roku świadczymy usługi Business Process Outsourcing w zakresie Contact Center. Jesteśmy innowacyjną firmą, wykorzystującą zintegrowane kanały komunikacji oraz zaawansowane technologie ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: Umówienie spotkania
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Spotkania dedykowane
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Telesprzedaż dotyczyć będzie obsługi kampanii Google Ads.
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: spółka prowadzi własne Call Center jednocześnie outsourcując własne projekty i...
|
Zakres zlecenia: szukamy firmy, która będzie umawiała spotkania handlowe z klientami prywatnymi i firmowymi zainteresowanymi urządzeniami z branży OZE, fotowoltaika, pompy ciepła.
Obszar działania to powiat olsztyński i powiaty okoliczne.
Termin skorzystania z oferty...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Zakres zlecenia: call center
Termin skorzystania z oferty: Klient...
|
Zlecę telefoniczne umawianie spotkań handlowych.
Szczegóły do uzgodnienia.
Termin skorzystania z oferty do...
|
Zlecę pozyskiwanie Klientów do biura rachunkowego, oferującego profesjonalne usługi księgowe, kadrowo- płacowe, a także specjalizującego się w doradztwie gospodarczym....
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań dla handlowców branży energetycznej, wykonawca powinien posiadać...
|
Zakres zlecenia: sprzedaż usług na zasadzie współpracy agencyjnej
Do obowiązków agenta należeć będzie sprzedaż usług:
- sprzedaż wykrojników dla zakładów produkcyjnych,
- sprzedaż usług optymalizacji procesów produkcyjnych,
- sprzedaż usług w zakresie doradztwa...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań
Termin...
|
CYFRANET
10 lat działamy w branży teleinformatycznej(sieci LAN, centralki, monitoring, sieci hotelowe), w najbliższym czasie, około 3 miesięcy, firma rozwinie działalność, ponieważ uruchamiamy nową linie technologiczną do konfekcjonowania płynów, suplementów diety. Nasza strona www.cyfraz.com
Zamierzamy...
|
Your IT
Jesteśmy firmą dostarczającą zaawansowane usługi IT klientom na terenie całego kraju. W naszym zespole znajdują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą popartą niezliczonymi certyfikatami takich firm jak Microsoft, Cisco, IBM, HP, Juniper, CheckPoint, Redhat, VMware, Oracle etc....
|
Ecall-Center
Profesjonalne usługi call center
Nasza gama usług to m.in:
- wsparcie sprzedaży
- umawianie spotkań
- obsługa Klienta
- zarządzanie należnościami ]
- Help Desk i BOK
- Badania...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu pracowników, głównie zza wschodniej granicy zapewniając zarządzanie etc. po naszej stronie. Więcej szczegółów...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej komunikacji...
|
Forsell Sp. z o.o.
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym zleceniodawcom zarówno w kraju jak i za granicą, najwyższej jakości w procesach tworzenia łańcucha wartości Klienta. W...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa...
|
CCTEL Sp. z o.o. Sp. k.
Firma CCTel Sp. z o. o. Sp. k. zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, Call center i działaniami outsourcingowymi. Nasza oferta obejmuje usługi wirtualnego biura, e-sekretariatu, księgowości, wsparcia IT. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Od 2002 roku obsługujemy klientów...
|
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Od 2002 roku świadczymy usługi Business Process Outsourcing w zakresie Contact Center.
Jesteśmy innowacyjną firmą, wykorzystującą zintegrowane kanały komunikacji oraz zaawansowane technologie IT.
Inwestujemy w opracowywanie autorskich metod, dzięki czemu jesteśmy...
|
Liczba wyświetleń strony: 84 |