Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1135071

Zlecę wykonanie m.in. 192m2 stóp fundamentowych, 2270m2 stropów żelbetowych, Radom

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
J●●●●●● G●●●●●●●●
Tel:
511 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
j●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
R●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na roboty żelbetowe

Miejsce:    Radom - powiat Radom, Mazowieckie

Zakres zlecenia: wykonanie konstrukcji i elementów żelbetowych

Typ budynku: handlowo-usługowy

Rodzaj prac do wykonania:
- wykonanie podkładów betonowych z betonu C8/10 - 70m3,
- wykonanie stóp fundamentowych z betonu C25/30 - 192m3,
- wykonanie ław fundamentowych z betonu C25/30 - 76m3,
- wykonanie ścian żelbetowych z betonu C25/30 - 88m3,
- wykonanie podwalin żelbetowych z betonu C25/30 - 18m3,
- wykonanie słupów żelbetowych z betonu C25/30 - 64m3,
- wykonanie belek i podciągów żelbetowych z betonu C25/30 - 56m3,
- wykonanie stropów żelbetowych z betonu C25/30 - 2270m2/565m3,
- wykonanie biegów schodowych z betonu C25/30 - 11m3.

Dostawa i montaż zbrojenia: 132 700kg

Termin rozpoczęcia prac: 4 lipca 2017r.

Termin zakończenia prac: 6 października 2017r.

Forma płatności: preferowany przelew 45 dni

Zleceniobiorca przed przystąpieniem do prac na inwestycji: jest zobligowany do posiadania dla wszystkich swoich pracowników z uwzględnieniem swojej osoby n/w dokumentów i odzieży

Ubiór:
Obuwie ochronne klasy S3 za kostkę. Pracownicy posiadający inne obuwie nie będą dopuszczani do pracy. Obuwie musi być sprawne, nie może mieć popękanych podeszw, przetartej skóry na powierzchni podnosków ochronnych. Obuwie musi być szczelne.

Odzież robocza dostosowana do warunków pracy (np. spawanie w odzieży trudnopalnej) - do prac związanych z cięciem szlifierką kątową i spawaniem oraz innych pożarowo niebezpiecznych – odzież ochronna klasy II (oznaczone na metkach ubrań) oraz bezwzględnie certyfikowana znakiem CE.

Do pozostałych prac odzież ochronna klasy I – także bezwzględnie certyfikowana znakiem CE.

Kask (atestowany) z trzema paskami – jeśli będą to prace na wysokości (czyli powyżej 1 metra).

Kamizelka ostrzegawcza.

Inne środki w zależności od wykonywania robót (okulary ochronne, ochronniki słuchu, rękawice robocze, rękawice antywibracyjne, szelki bezpieczeństwa z osprzętem, itp.).

Dokumenty:

Oświadczenie właściciela firmy/kierownika robót o posiadanych przez pracowników odpowiednich szkoleń i badań.

Lista pracowników przeznaczonych do wykonywania pracy na budowie (imię i nazwisko, data urodzenia, wykonywany zawód, termin ważności badań lekarskich i szkoleń BHP). Kserokopie badań lekarskich i szkoleń BHP (szkolenia ważne rok). Badania lekarskie mają być na stanowisko zgodnie z wykonywanymi przez pracownika czynnościami (np. pracownik budowlany, spawacz, praca powyżej 3m, itd.).

Informacje dodatkowe:
Rysunki wykonawcze zbrojenia dostępne będą pod koniec czerwca 2017r.

Po stronie wykonawcy szalunki, deskowanie, materiały tracone.

Prośba o stanowisko w sprawie zatrzymania kaucji i formy płatności:

Koszty budowy - 1%.

Kaucja należytego wykonania kontraktu z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10% wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób.

5% po bezusterkowym odbiorze końcowym obiektu przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Inwestora, a także po usunięciu ewentualnych wad i usterek. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy.

5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego

Nr zapytania ofertowego: 1135071

 
Skontaktuj się z tym Klientem