Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na remonty mieszkań
Miejsce: Lubin - powiat lubiński, Dolnośląskie
Zakres prac: budowlane, hydrauliczne i elektryczne
A. Budowlane:
1. Demontaż paneli ściennych ze ścian nośnych na powierzchni ok. 2,5m2, paneli sufitowych na pow. 18m2 oraz szafki na licznik gazowy.
2. Demontaż wyposażenia łazienki i WC.
3. Rozbiórka istniejących ścian działowych (na szkicu niebieskie) o łącznej powierzchni ok. 24m2 z demontażem ościeżnic drzwi do łazienki i WC, paneli ściennych z kuchni i przedpokoju.
4. Wymiana ościeżnicy i montaż nowych drzwi wejściowych 80x200cm.
5. Demontaż płytek ściennych ze ścian nośnych i płytek podłogowych w łazience.
6. Wymurowanie z bloczka gazobetonowego 6cm ścianek działowych łazienki o pow. 8m2 (na szkicu czerwone) z osadzeniem ościeżnicy drzwi łazienki 70x200cm.
7. Wyrównanie ścian płytami G-K z ociepleniem ze styropianu 2cm na powierzchni ok. 20m2.
8. Wyrównanie ścian płytami G-K na powierzchni ok. 70m2 ścian i ok. 47m2 sufitu.
9. Szpachlowanie, gruntowanie, malowanie na kolor biały (sufit) / jasny beż (ściany) na pow. 130m2.
10. Wykonanie sufitu podwieszanego na stelażu w łazience na pow. 4,5m2.
11. Położenie płytek ściennych i podłogowych w łazience (projekt nieskończony - Klient prosi o kalkulację za m2 i cięcia płytek; płytki podłogowe 60x60cm, ścienne 30x60cm).
B. Hydrauliczne/ciepłownicze:
1. Przełożenie pionu kanalizacyjnego 110mm na drugą stronę (z WC na łazienkową).
2. Montaż WC i umywalki.
3. Demontaż kaloryferów (4szt.), montaż kaloryferów panelowych.
C. Elektryczne:
1. Montaż 9 gniazdek z wymianą kabli od skrzynki bezpiecznikowej.
2. Montaż ok. 10 punktów świetlnych sufitowych.
Powierzchnia remontowanych pomieszczeń mieszkania: 52m2
Materiały zapewnia: Klient zapewnia podstawowe materiały, np. płytki, Wykonawca zapewnia płyty G-K, farby itp.
Termin rozpoczęcia prac: od 08.05.2017r.
Informacje dodatkowe:
Klient prosi o kalkulację netto, w tym cenę podstawowych proponowanych materiałów (płyty G-K, bloczek etc).
Wymagana faktura VAT, umowa z karami za przekroczenie terminu.
Klient zastrzega sobie odbiór etapów pracy przez własnego inspektora nadzoru.
Płatność etapami.
Nr zapytania ofertowego:
1056390