Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zapytania o Oferty
Miejsce: Oleśnica - powiat oleśnicki, Dolnośląskie
Przedmiot zakupu: oprogramowanie typu ERP do firmy handlującej stolarką otworową
Wymagania podstawowe:
- dogłębna analiza przedwdrożeniowa,
- konsulting z optymalizacją procesów wewnątrz firmy, tak aby działały sprawniej/efektywniej po wdrożeniu ERP,
- wdrożenie pozytywnych praktyk z innych przedsiebiorstw w ramach Know How firmy.
Funkcjonalności ERP:
1. księgowość (2-3 użytkowników)
- w pełni zgodna z Polskim prawem i stale aktualizowana,
- integracje faktur detalicznych z drukarką fiskalną,
- jak najwięcej automatyzacji w zakresie wprowadzania dokumentów np od dostawców, których da się zsynchronizować,
- intuicyjność i "myślenie za użytkownika",
- rozwinięty moduł kosztów z kategoryzacją ich, tak aby później w raportach wyciągać precyzyjne informacje.
2. Kadry i płace(1 użytkownik)
- super intuicyjne, możliwe do użytkowania nawet przez mało zaawansowanego użytkownika,
- zawierające dobre praktyki i zgodne z wszelkimi przepisami,
- zawsze aktualne.
3. Zamówienia (3-12 użytkowników, zalezy od konfiguracji programu)
- u dostawców,
- od klientów.
4. Reklamacje (1 osoba + podgląd dla 12)
- rejestracja reklamacji,
- śledzenie statusów reklamacji,
- śledzenie wszelkich kosztów i osób odpowiedzialnych za powstanie reklamacji oraz zarządzanie procesem reklamacji.
5. Magazyn(1-3 użytkowników)
- integracja z drukarką kodów ean/QR,
- kolektor danych,
- lokalizacje magazynowe produktów,
- kontrola towaru na wejściu i znakowanie towaru,
- zlecenia pakowania,
- kontrola poprawnej kompletacji pakowanego towaru.
6. Logistyka (1 użytkownik)
- zapisywanie cen frachtów(mało powtarzalne kierunki, gabaryty i waga wysyłek),
- planowanie terminów,
- udostępnienie widoku handlowcom.
Elementy dodatkowe mile widziane:
- działanie ERP w chmurze, w wersji WEB,
- aplikacje android,
- intuicyjny CRM z lejkiem sprzedaży w wersji webowej (10 handlowców).
Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz
Nr zapytania ofertowego:
1010158