Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1010158

Chcę oprogramowanie typu ERP do firmy handlującej stolarką otworową, Oleśnica

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
W●●●●●● S●●●●●●●●
Tel:
791 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
b●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
B●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zapytania o Oferty

Miejsce:    Oleśnica - powiat oleśnicki, Dolnośląskie

Przedmiot zakupu: oprogramowanie typu ERP do firmy handlującej stolarką otworową

Wymagania podstawowe:
- dogłębna analiza przedwdrożeniowa,
- konsulting z optymalizacją procesów wewnątrz firmy, tak aby działały sprawniej/efektywniej po wdrożeniu ERP,
- wdrożenie pozytywnych praktyk z innych przedsiebiorstw w ramach Know How firmy.

Funkcjonalności ERP:

1. księgowość (2-3 użytkowników)
- w pełni zgodna z Polskim prawem i stale aktualizowana,
- integracje faktur detalicznych z drukarką fiskalną,
- jak najwięcej automatyzacji w zakresie wprowadzania dokumentów np od dostawców, których da się zsynchronizować,
- intuicyjność i "myślenie za użytkownika",
- rozwinięty moduł kosztów z kategoryzacją ich, tak aby później w raportach wyciągać precyzyjne informacje.

2. Kadry i płace(1 użytkownik)
- super intuicyjne, możliwe do użytkowania nawet przez mało zaawansowanego użytkownika,
- zawierające dobre praktyki i zgodne z wszelkimi przepisami,
- zawsze aktualne.

3. Zamówienia (3-12 użytkowników, zalezy od konfiguracji programu)
- u dostawców,
- od klientów.

4. Reklamacje (1 osoba + podgląd dla 12)
- rejestracja reklamacji,
- śledzenie statusów reklamacji,
- śledzenie wszelkich kosztów i osób odpowiedzialnych za powstanie reklamacji oraz zarządzanie procesem reklamacji.

5. Magazyn(1-3 użytkowników)
- integracja z drukarką kodów ean/QR,
- kolektor danych,
- lokalizacje magazynowe produktów,
- kontrola towaru na wejściu i znakowanie towaru,
- zlecenia pakowania,
- kontrola poprawnej kompletacji pakowanego towaru.

6. Logistyka (1 użytkownik)
- zapisywanie cen frachtów(mało powtarzalne kierunki, gabaryty i waga wysyłek),
- planowanie terminów,
- udostępnienie widoku handlowcom.

Elementy dodatkowe mile widziane:
- działanie ERP w chmurze, w wersji WEB,
- aplikacje android,
- intuicyjny CRM z lejkiem sprzedaży w wersji webowej (10 handlowców).

Termin skorzystania z oferty: możliwy od zaraz

Nr zapytania ofertowego: 1010158

 
Skontaktuj się z tym Klientem