Działalność gospodarczą prowadzę od ponad 35 lat a od około 25 lat zajmuję się finansowaniem inwestycji, w początkowym okresie głównie w oparciu o leasing oraz optymalizacje podatkowe. Aktualnie ,podstawowe zakresy mojej aktywności to:
I. Finansowanie działalności gospodarczej (już od 0,1 mln złotych) :
1. dłużne (kredyty, pożyczki) bankowe i poza bankowe, w tym dotacje zwrotne, leasing,
2. kapitałowe z Alternatywnych Spółek Inwestycyjnych (ASI) oraz bezpośrednio z zagranicy, również z uwzględnieniem dotacji unijnych,
3. mezzanine (mieszane kapitałowo – dłużne).
II. Finansowanie inwestycji w zakresie OZE (fotowoltaika, wymiana oświetlenia, Zielona Energia)
III. Doradztwo przy obrocie nieruchomościami w technice zadań zleconych z uwzględnieniem finansowania zakupu (od ok. 1,5 mln złotych).
III. Inne na zlecenie takie jak np.: usługi powiernicze w zakresie sprzedaży aktywów, menadżer / kierownik tymczasowy, restrukturyzacje, negocjacje (ZUS, US, instytucje finansowe, wspólnicy, itp.).
W ramach działalności występuje jako pełnomocnik klienta realizujący jego cele i zamierzenia. Usługi szyte na miarę.
Lubuskie, Łódzkie, Podkarpackie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Opolskie, Warmińsko-mazurskie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Mazowieckie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Śląskie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, Pomorskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Kredyt konsolidacyjny, Kredyt samochodowy, Mieszkania, Pełna księgowość, Prawo ubezpieczeniowe, Remonty Warszawa, Upadłość konsumencka Warszawa, Utylizacja Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
Nazwa firmy | SANO Doradztwo SYLWESTER SANIEWSKI |
Imię (pierwsze) | SYLWESTER |
Drugie imię | CEZARY |
Nazwisko | SANIEWSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 1987-12-28 |
NIP | 5270250838 |
Regon | 008051793 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Wola |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 00844 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Grzybowska |
Numer nieruchomości | 87 |
sylwester.saniewski@phusano.pl |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 1989-03-23 |
Data rozpoczęcia działalności | 1987-12-28 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
4110Z | REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW |
4617Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH |
4636Z | SPRZEDAŻ HURTOWA CUKRU, CZEKOLADY, WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARSKICH |
4641Z | SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TEKSTYLNYCH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.