Jesteśmy licencjonowanym biurem rachunkowym działającym na rynku od 2004 r. Współpracujemy z małymi i średnimi firmami, ze spółkami o różnej formie prawnej jak i osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą. Oferujemy pełną usługę księgową i kadrową, która obejmuje prowadzenie ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów, ryczałtu.
Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów są dla nas priorytetowe. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta oraz odpowiedź na jego potrzeby. Powierzając nam zagadnienia księgowe, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu biznesu.
W dzisiejszym wciąż zmieniającym się otoczeniu prawnym staramy się stale podnosić nasze kwalifikacje zawodowe. Praca w księgowości jest dla nas pasją, posiadamy wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam rozwiązywać problemy natury rachunkowo-podatkowej.
Pracujemy na najpopularniejszym systemie księgowo-kadrowym w Polsce Comarch ERP Optima.
Oferta nasza obejmuje między innymi:
1. Prowadzenie następującej dokumentacji podatkowej:
a) bieżących zapisów w ewidencji księgowej,
b) zestawienie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,
c) zamknięcie ksiąg po zakończeniu roku obrotowego,
d) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku zysków i strat,
e) informacji dodatkowej,
f) sporządzanie sprawozdań dla GUS zgodnie z wymogami tego organu,
g) wyliczenie zaliczek w zakresie podatku dochodowego, zgodne ze stanem wynikającym z zapisów księgowych,
h) sporządzanie deklaracji JPK-V7, VAT-UE
i) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
j) ewidencji wyposażenia;
2. Utrzymanie stałego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz GUS w celu zapewnienia prawidłowej obsługi księgowej.
3. Prowadzenie księgowości Zleceniodawcy zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku oraz z zasadami wynikającymi z Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.
4. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych rzetelnie, bezbłędnie, z zachowaniem należytej staranności, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i na podstawie otrzymanych dokumentów i informacji.
5. Weryfikowanie dostarczonych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz informowanie Zleceniodawcy o ewentualnych błędach.
6. Obsługa kadrowo-płacowa włącznie z obsługą dokumentacji w zakresie ZUS (zwolnienia lekarskie, zaświadczenia do ZUS, RP-7, itp.) pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę lub cywilno-prawnych.
7. Przygotowanie list płac, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wypłacanych wynagrodzeń oraz należności ZUS.
8. Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i aktualizacyjnej płatnika i pracowników.
9. Przekaz elektroniczny dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS,
kompletowanie dokumentów pracowniczych i prowadzenie akt osobowych.
10. Aktywny udział w postępowaniu kontrolnym przeprowadzanym w siedzibie Biura, dotyczącym okresu rozliczenia zarówno z Urzędem Skarbowym jak ZUS, składanie ustnych i pisemnych wyjaśnień.
11. Wyprowadzanie zaległości.
12. Przygotowanie sprawozdań finansowegych dla biegłego rewidenta.
13. Przygotowanie sprawozdań: NBP, Intrast, Kobize.
Działamy na terenie Warszawy.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
5 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Rzetelnie prowadzone sprawy rachunkowe; zadania realizowane na wysokim poziomie co dowiodły przeprowadzane audyty i kontrole podatkowe, terminowość, 9 letnia współpraca w przyjaznej atmosferze, otwarcie na nasze potrzeby, szybkie reagowanie na powstające wyzwania i pojawiające się bieżące pytania.
Współpracujemy od 2014 roku w zakresie usług księgowo-kadrowych. Całość standardowych zadań, tj. wszelkie rozliczenia, wsparcie ws. kadr są wykonywane terminowo, z dbałością o szczegóły i bezpieczeństwo klienta w relacji z urzędami skarbowymi, czy ZUS. Ponadto można liczyć na dodatkowe wsparcie, odpowiedzi na wszelkie pytania, wzory umów, czy pism. Bezproblemowy kontakt czy to telefoniczny czy email, zawsze w dobrej atmosferze. Serdecznie polecam!
Z Kancelarią Rachunkową PBC Partners Sp z o.o. współpracuję od 10 lat. Początkowo jako jednoosobowa działalność gospodarcza, a obecnie jako Sp. z o.o. Kancelaria cechuje się wysokim poziomem usług księgowych, dbałością o szczegóły, kompleksową pomocą w sytuacjach, wymagających niezwłocznej interwencji, zarówno księgowych, kadrowych jak i podatkowych. Biuro naprawdę godne polecenia, otwarte na potrzeby klienta. Rozliczenia przygotowane są zawsze w terminie. Bieżąca informacja o wszelkich zmianach w przepisach przekazywana jest w sposób przystępny i zrozumiały. Rekomenduję współpracę. Wojciech
PBC Partner prowadzi księgowość w naszej firmie (sp z o.o.) od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Mamy pełne zaufanie do Pani Moniki która, ma ogromną wiedzę i zawsze jest na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami. Rozsądnie korzysta z optymalizacji podatkowej i podpowiada korzystne dla nas rozwiązania. Rozliczenia i deklaracje są wykonywane zawsze terminowo. Czujemy się zaopiekowani i bezpieczni - oby więcej takich rzetelnych firm było na rynku. Polecam.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradztwo biznesowe, Fundusze europejskie, Kancelaria podatkowa, Kredyt, Kredyt dla firm Warszawa, Księgowy Warszawa, Obsługa prawna firm Warszawa, Wirtualne biuro Warszawa
Pełny zakres usług księgowych i kadrowych.
Oferta
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nasza kancelaria oferuje profesjonalną i kompleksową obsługę dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
1. Księgowość
Usługi w zakresie prowadzenia:
pełnej księgowości (księgi handlowe)
małej księgowości (ksiąg przychodów i rozchodów)
ewidencji przychodów
ew...
Nazwa firmy | "PBC PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2003-10-17 |
NIP | 5242476855 |
Regon | 015576352 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Białołęka |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 03168 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Sąsiedzka |
Numer nieruchomości | 18E |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data powstania | 2003-10-16 |
Data rozpoczęcia działalności | 2003-10-17 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
1082Z | PRODUKCJA KAKAO, CZEKOLADY I WYROBÓW CUKIERNICZYCH |
2042Z | PRODUKCJA WYROBÓW KOSMETYCZNYCH I TOALETOWYCH |
2120Z | PRODUKCJA LEKÓW I POZOSTAŁYCH WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH |
3101Z | PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH |
3102Z | PRODUKCJA MEBLI KUCHENNYCH |
3103Z | PRODUKCJA MATERACÓW |
3109Z | PRODUKCJA POZOSTAŁYCH MEBLI |
4615Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MEBLI, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH |
4617Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH |
4636Z | SPRZEDAŻ HURTOWA CUKRU, CZEKOLADY, WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARSKICH |
4645Z | SPRZEDAŻ HURTOWA PERFUM I KOSMETYKÓW |
4646Z | SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH |
4759Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA MEBLI, SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4775Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7740Z | DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Kancelaria Rachunkowa PBC Partner prowadzi nasze księgi już ponad 10 lat z należytą starannością, według obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, oraz zgodnie a wymogami ustaw podatkowych, co potwierdziły kontrole skarbowe. Wyrażam również uznanie dla Kancelarii Rachunkowej PBC Partner za profesjonalizm i solidność, za gotowość do pomocy w każdej sytuacji, za odpowiedzialne i rzeczowe porady. Dzięki wysokiemu poziomowi kultury osobistej pracowników Kancelarii oraz serdecznej atmosferze, nasze wzajemne kontakty są przyjemnością.